Audyt strony internetowej – wszystko, co musisz wiedzieć

lis 10, 2020 | Blog

Autor: Sprawne SEO

Co to jest audyt strony internetowej?

 

Audyt strony internetowej to jej niezależna ocena wykonana przez firmę zewnętrzną. Audyt umożliwia wykazanie mocnych i słabych aspektów strony internetowej pod kątem wymagań algorytmów wyszukiwarek. Ponadto audyt strony internetowej wskazuje wszelkiego rodzaju błędy obniżające widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych, a także obejmuje wstępną ocenę kondycji strony.

 

Audyt strony internetowej – co dalej?

 

Po przeprowadzeniu audytu sporządza się raport, który nie tylko zwraca uwagę na plusy i minusy strony, ale także zawiera rekomendację konkretnych zmian, które pozwolą na ulepszenie strony. Audyt jest niezbędny do prawidłowej optymalizacji i indeksowania strony. Umożliwia m.in. sprawdzanie atrakcyjności publikowanych treści, jakości i stopnia linkowania, czasu ładowania strony czy wyeliminowania błędów czy przystosowania strony do wyświetlania treści na urządzeniach mobilnych. 

 

Najważniejsze korzyści przeprowadzenia audytu strony internetowej to:

  • lepsze dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarki,
  • uzyskanie lepszej i trwałej pozycji w wyszukiwarkach,
  • zwiększenie naturalnego ruchu na stronie,
  • zwiększenie ilości słów kluczowych.

audyt SEO

Audyty stron internetowych dzielimy na:

 

    • audyt IT np. audyt wydajności
      – ten rodzaju audytu skierowany jest, przede wszystkim, do dużych korporacji i instytutów posiadających dane wrażliwe, np. sklepy e-commerce, banki. 
      • audyt prawny np. audyt RODO
        – sprawdza, czy strona spełnia wszystkie niezbędne obowiązki informacyjne 
      • audyt UX
        – celem audyty UX jest sprawdzenie użyteczności strony internetowej np. sprawdzenie czytelności, jasności treści, łatwości poruszania się po stronie. 

       

       

        Audyt SEO – na co zwrócić uwagę? 

         

        Decydując się na audyt SEO, Klient powinien sprecyzować czego ma dotyczyć audyt oraz w oparciu o jakie kryteria ma być przeprowadzany. Najlepszym rozwiązaniem jest postawienie jasnych celów i oczekiwań względem audytu strony. Warto pamiętać, że przeprowadzenie audytu SEO nie obejmuje optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej, a jest jedynie analizą stanu strony, w celu sporządzenia listy rekomendowanych zmian. 

        Audyt SEO pozwoli jasno wskazać na jakich aspektach strony należy się skupić oraz wyznaczyć wytyczne przyszłego pozycjonowania strony. Ponadto audyt SEO daje możliwość wskazania jak długo będzie trwało samo pozycjonowanie i ile może ono kosztować, włączając w to pracę copywriterów, programistów, zakup usług wewnętrznych, zdobycie linków itp. 

         

        Zobacz:

        Czym jest marketing szeptany i jak go wykorzystać?

        Ile potrzeba czasu na wypozycjonowanie strony? Jak długo mam czekać na efekty pozycjonowania?

        Autor: Łukasz Byra

        Autor: Łukasz Byra

        Specjalista SEO

        Łukasz Byra – założyciel Sprawne SEO, od 2011 roku specjalizuje się w SEO i marketingu internetowym. Wspiera małe i średnie firmy w poprawie widoczności w Google, pomagając im skutecznie rozwijać działalność online. Dzięki, że tu trafiłeś! Mam nadzieję, że mój wpis dostarczy Ci wartościowej wiedzy i inspiracji.

        Zobacz pozostałe wpisy

        Sztuczna inteligencja w reklamie: rewolucja kampanii

        Sztuczna inteligencja w reklamie: rewolucja kampanii

        Artykuł poświęcony sztucznej inteligencji w reklamie ujawnia rewolucyjny potencjał, który AI może wprowadzić w tworzenie kampanii. Odkryj, jak AI zmieni przyszłość reklamy! AI w reklamie Sztuczna inteligencja z pewnością odgrywa coraz większą rolę w świecie reklamy....

        czytaj dalej
        Marketing szeptany: moc rekomendacji w biznesie

        Marketing szeptany: moc rekomendacji w biznesie

        W tym wpisie przeczytasz o: Siła rekomendacji w marketingu Zalety marketingu szeptanego Jak pozyskać ambasadorów marki Budowanie lojalności klienta Kampanie influencerowe w praktyce Przykłady sukcesu marketingu szeptanego Chcesz zwiększyć sprzedaż i zdobyć lojalnych...

        czytaj dalej
        Skuteczne strategie marketingowe dla mśp

        Skuteczne strategie marketingowe dla mśp

        Zobacz o czym tu przeczytasz: Konkurencyjne strategie marketingowe Personalizacja dla klientów Kanały komunikacji online Promocja na lokalnym rynku Wykorzystanie social media Analiza działań konkurentów Czy wiesz, jak skutecznie promować swoje małe lub średnie...

        czytaj dalej
        Jak wykorzystać media społecznościowe w strategii SEO?

        Jak wykorzystać media społecznościowe w strategii SEO?

        Media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu internetowym. Jednakże, czy wiesz jak wykorzystać je do poprawy pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania? W tym artykule omówimy korzyści z wykorzystania mediów społecznościowych w SEO oraz jakie...

        czytaj dalej
        Optymalizacja treści pod wyszukiwanie głosowe

        Optymalizacja treści pod wyszukiwanie głosowe

        Wyszukiwanie głosowe staje się coraz bardziej popularne. Dlatego też, warto poznać jak działa ta funkcja oraz jak optymalizować treści pod kątem wyszukiwania głosowego. W tym artykule przedstawimy praktyczne rozwiązania dotyczące doboru słów kluczowych oraz struktury...

        czytaj dalej
        Wpływ szybkości ładowania na rankingi i ux

        Wpływ szybkości ładowania na rankingi i ux

        W tym artykule przeczytasz na następujące tematy: Szybsza strona lepsze wyniki Sekundy decydują o rankingu Dlaczego szybkość ładowania jest ważna Jak poprawić szybkość strony Użytkownicy nie lubią czekać Google wciąż pilnuje szybkości Bezpieczna i szybka strona to...

        czytaj dalej
        Wykorzystanie influencerów i social media w SEO

        Wykorzystanie influencerów i social media w SEO

        Wykorzystanie influencerów i social media w kształtowaniu pozycji strony w wyszukiwarkach W tym artykule przeczytasz o: Influencerzy a SEO Reklama w social media Social media i pozycjonowanie Zasięg w internecie Działania z influencerami Branding i social media...

        czytaj dalej
        Marketing afiliacyjny – jak na nim zarabiać?

        Marketing afiliacyjny – jak na nim zarabiać?

        Zobacz o czym tu przeczytasz: Czym jest marketing afiliacyjny Jak działa program partnerski Jak zarabiać na affiliacji Najlepsze programy partnerskie Afiliacja krok po kroku Strategia sukcesu w marketingu afiliacyjnym Największe błędy początkujących w affilii...

        czytaj dalej
        Sekrety skutecznego marketingu treści – odkryj je teraz!

        Sekrety skutecznego marketingu treści – odkryj je teraz!

        Zobacz o czym przeczytasz poniżej: Co to jest marketing treści Planowanie strategii content marketingowej Wybór kanałów dystrybucji Jak poznać potrzeby odbiorców Które formaty treści są najskuteczniejsze Analiza wyników działań contentowych Częste błędy w prowadzeniu...

        czytaj dalej
        Najlepsze narzędzia do analizy danych internetowych

        Najlepsze narzędzia do analizy danych internetowych

        Sprawdź o czym tu przeczytasz? Google Analytics podstawowe narzędzie SEMrush analiza SEO i contentu Ahrefs badanie linków Hotjar śledzenie zachowań użytkowników Moz Pro monitoring rankingu Crazy Egg mapy ciepła Keyword Planner research słów kluczowych Podsumowanie...

        czytaj dalej
        Jak skutecznie reklamować swoją firmę w google ads?

        Jak skutecznie reklamować swoją firmę w google ads?

        O czym przeczytasz sprawdź poniżej: Słowa kluczowe Budżet reklamowy Targetowanie grupy odbiorców AB testing ogłoszeń Monitorowanie wyników kampanii Kampanie remarketingowe Wpływ konkurencji na skuteczność reklamy Podsumowanie W dzisiejszych czasach niemal niemożliwe...

        czytaj dalej
        Reklama na facebooku – czy jest opłacalna?

        Reklama na facebooku – czy jest opłacalna?

        Reklama na facebooku - czy warto? Reklama na Facebooku to dzisiaj niemal standard w strategiach marketingowych wielu firm. Nic dziwnego - social media odgrywają coraz większą rolę w życiu ludzi, a tym samym stanowią doskonałą platformę do dotarcia do potencjalnych...

        czytaj dalej
        Mobile SEO – na czym polega i dlaczego jest ważne

        Mobile SEO – na czym polega i dlaczego jest ważne

        Pozycjonowanie i optymalizacja strony pod urządzenia mobilne to ważny aspekt SEO. W dobie, gdy większość użytkowników wyszukuje i trafia na strony internetowe przy pomocy telefonu brak działań SEO mobile może skutkować stratą użytkowników i potencjalnych klientów....

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie organiczne – czym jest? Zalety i wady.

        Pozycjonowanie organiczne – czym jest? Zalety i wady.

        Pozycjonowanie organiczne strony internetowej w wyszukiwarce Google jest złożonym procesem, polegającym m.in. na rozszerzeniu profilu linków przychodzących, optymalizacji witryny czy właściwej strategii content marketingu. Dobrze opracowana strategia pozycjonowania...

        czytaj dalej
        Język korzyści i język straty – jak pisać?

        Język korzyści i język straty – jak pisać?

        Język korzyści i język straty to jedna z najpopularniejszych technik sprzedażowych, z którą często spotykamy się podczas lektury różnorodnych tekstów. Język korzyści powstał jako naturalna odpowiedź na motywacje do zakupów - klienci zwracają uwagę na korzyść z...

        czytaj dalej
        Ile kosztuje content marketing?

        Ile kosztuje content marketing?

        Pojęcie Content Marketingu na dobre zagościło wśród specjalistów zajmujących się promocją w internecie. Warto zatem wiedzieć, czym ów Content Marketing jest, a także czym nie jest Pojęcie Content Marketingu na dobre zagościło wśród specjalistów zajmujących się...

        czytaj dalej
        Struktura kategorii, a generowanie ruchu na stronie

        Struktura kategorii, a generowanie ruchu na stronie

        Struktura kategorii w sklepie internetowym odgrywa kluczową rolę pod kątem łatwości użytkowania i zwiększenia wartości konwersji. Skierowanie ruchu organicznego na kategorie i podkategorie pozwoli użytkownikom na zapoznanie się z treścią naszej oferty, co w efekcie...

        czytaj dalej
        8 sposobów na darmową reklamę w Internecie

        8 sposobów na darmową reklamę w Internecie

        Współcześnie marketing internetowy odgrywa wiodącą rolę w promocji marki, spychając z podium marketing tradycyjny (billboardy, plakaty, ulotki itp.). Różnorodność firm działających na rynku sprawia, że wzbudzenie zainteresowania wśród potencjalnych klientów może być...

        czytaj dalej
        Analiza konkurencji – dlaczego warto?

        Analiza konkurencji – dlaczego warto?

        Każdy posiadacz własnej strony internetowej doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak dużego nakładu czasu i pracy wymaga jej prowadzenie. Poświęcając czas i wkładając serce w rozwój strony internetowej z zainteresowaniem śledzimy czy nasze działania przynoszą pożądany...

        czytaj dalej
        Co to jest marketing internetowy i na czym polega?

        Co to jest marketing internetowy i na czym polega?

        Marketing internetowy, zwany także e-marketingiem lub marketingiem online, to nazwa określająca szereg działań wspierających promocję oraz sprzedaż online. Efektywny e-marketing opiera się na różnorodnych kanałach dotarcia, takich jak media społecznościowe,...

        czytaj dalej
        Czym jest marketing szeptany i jak go wykorzystać?

        Czym jest marketing szeptany i jak go wykorzystać?

        Marketing szeptany to jedna z metod marketingowych, która z chęcią jest wykorzystywana przez osoby z branży SEO. Niestety, duża część pozycjonerów nie rozumie tego pojęcia, przez co marketing szeptany nie przynosi oczekiwanych efektów. Jak więc efektywnie zajmować się...

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie vs Google Ads (AdWords)

        Pozycjonowanie vs Google Ads (AdWords)

        O tym, jak ważna jest odpowiednia promocja w internecie, wie każdy, kto posiada swoją stronę internetową. Dopracowana grafika, wysoka funkcjonalność czy szeroki wybór produktów nie wystarczą, żeby przyciągnąć odwiedzających. Ci w jakiś sposób muszą się dowiedzieć o...

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie w 2020 roku. Na co zwracać uwagę?

        Pozycjonowanie w 2020 roku. Na co zwracać uwagę?

        Każdy nowy rok to nowe wyzwania dla specjalistów w wielu branżach. Dotyczy to w szczególności szeroko pojętego SEO i pozycjonowania, w których wszystko tak naprawdę jest dostosowywane do tego, co zrobi amerykański gigant Google. A Google robi całkiem sporo, cały czas...

        czytaj dalej
        Jak optymalizować stronę pod urządzenia mobilne?

        Jak optymalizować stronę pod urządzenia mobilne?

        Planując utworzenie czy przebudowę strony internetowej trzeba pamiętać o wielu istotnych rzeczach. Jedną z najważniejszych jest zapewnienie poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Wynika to z bardzo prostego faktu, a mianowicie tego, że obecnie do...

        czytaj dalej
        Kłamstwa i mity w pozycjonowaniu stron internetowych

        Kłamstwa i mity w pozycjonowaniu stron internetowych

        Największe kłamstwa i mity w pozycjonowaniu. Internet daje ogromne możliwości, jeśli chodzi o reklamę i promocję, wiele firm w sieci zbudowało dochodowe biznesy. Wymaga jednak zupełnie innego podejścia niż tradycyjne media, chociażby ze względu na wyszukiwarki. To...

        czytaj dalej
        Google Analytics — najczęstsze błędy w konfiguracji

        Google Analytics — najczęstsze błędy w konfiguracji

        O tym, jakie możliwości daje Google Analytics, nie trzeba przekonywać nikogo, kto chociaż trochę interesuje się marketingiem internetowym czy szeroko pojętym SEO. To podstawowe narzędzie, które dostarcza cennych informacji na temat ruchu i tego, co robią na stronie...

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie filmów na YouTube

        Pozycjonowanie filmów na YouTube

        Pozycjonowanie na YouTube – 12 czynników, które musisz wziąć pod uwagę + porady Nie ma obecnie popularniejszego miejsca z filmami od YouTube - każdego dnia z jego zasobów korzystają miliony użytkowników. Wielu z nich nie jest nawet świadomych tego, że serwis ten od...

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie White Hat i Black Hat SEO

        Pozycjonowanie White Hat i Black Hat SEO

        O tym, jak ważne są działania SEO w prowadzeniu wszelakich działań promocyjnych w sieci, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Pozwalają ono zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, zyskać nowych klientów, a w wielu przypadkach decydować o powodzeniu lub porażce...

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie w Google Maps

        Pozycjonowanie w Google Maps

        Trudno obecnie prowadzić nowoczesny biznes bez obecności w Google. To właśnie ta wyszukiwarka stała się źródłem informacji dla klientów, a mając tak duży udział na rynku tak naprawdę może zdecydować o sukcesie czy porażce danej firmy. Google dostarcza wielu możliwości...

        czytaj dalej
        Co to jest pozycjonowanie?

        Co to jest pozycjonowanie?

        Co to jest pozycjonowanie stron internetowych? Pozycjonowanie (ang. search engine optimization, SEO) - najprościej rzecz ujmując to budowanie optymalizowanie naszej strony w taki sposób, by znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jest to zespół różnych...

        czytaj dalej
        Na czym polega skuteczna strategia SEO?

        Na czym polega skuteczna strategia SEO?

        Na czym polega skuteczna strategia SEO. Strategia SEO powinna obejmować różne obszary działalności strony. Pozycjonowanie, a także SEO musi zostać osadzone w konkretnych realiach, a cała strategia powinna również wybiegać w przód, by móc przewidzieć dalsze plany...

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj

        Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj

        Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj Zapraszamy do artykułu na stronie: bilgoraj.com.pl Prowadzisz własną firmę? Posiadasz stronę internetową? Świetnie, to dobra droga, by zawojować świat. Jest tylko jeden problem – co zrobić, żeby przyszli klienci znaleźli...

        czytaj dalej
        Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

        Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

        Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?   Zanim napiszę o tym - ile kosztuje pozycjonowanie? Odpowiem krótko na kilka pytań...   Co to jest pozycjonowanie stron internetowych? Pozycjonowanie (ang. search engine optimization, SEO) - najprościej rzecz...

        czytaj dalej
        Historia wyszukiwarek internetowych

        Historia wyszukiwarek internetowych

        Internet nie zawsze wyglądał tak samo, od czasu powstania pierwszych stron internetowych zmieniło się w nim bardzo dużo. Na samym początku liczba działających serwisów była niewielka i można je było stosunkowo łatwo przeglądać. Jednak wraz ze zwiększaniem się ich...

        czytaj dalej
        Czym jest audyt stron internetowych?

        Czym jest audyt stron internetowych?

        Audyt stron internetowych to bardzo przydatne "narzędzie", które pomoże nam zdiagnozować wszystkie problemy i ocenić czy nasza strona internetowa działa poprawnie. W dobie szybkiego rozwoju technologicznego oraz bezlitosnego pozycjonowania, nieznajomość trendów może...

        czytaj dalej
        Reklama na Facebooku — Facebook Ads, warto czy nie ?

        Reklama na Facebooku — Facebook Ads, warto czy nie ?

        Facebook Ads, czyli reklama na Facebooku stała się ostatnimi czasy bardzo popularna. Zyskała ona pozytywny rozgłos dzięki atrakcyjnej i przystępnej formie, szybkości uruchomienia oraz możliwość targetowania grupy docelowej. Serwis społecznościowy wiedzie prym razem z...

        czytaj dalej
        Blog firmowy – czy warto go prowadzić?

        Blog firmowy – czy warto go prowadzić?

        Korzyści płynących z prowadzenia bloga firmowego jest mnóstwo. Począwszy od wpływu na pozycjonowanie, poprzez linkowanie wewnętrzne, na wspieraniu konwersji kończąc. Należy zadbać przede wszystkim o wysokiej jakości treść, która będzie interesująca dla użytkowników i...

        czytaj dalej
        Jak wyszukiwać trafne słowa kluczowe?

        Jak wyszukiwać trafne słowa kluczowe?

        Analiza słów kluczowych jest jednym z niezbędnych elementów - zarówno kampanii AdWords, jak i działań SEO. By uzyskać pożądane rezultaty, musimy dobrać trafne słowa kluczowe, które w pełni oddają charakter naszego biznesu. Tylko wtedy działania przełożą się na...

        czytaj dalej
        Skuteczne USP – jak je tworzyć?

        Skuteczne USP – jak je tworzyć?

        Skuteczne USP - jak je tworzyć?   USP, czyli Unique Selling Proposition (unikalna propozycja sprzedaży) to wyjątkowa cecha produktu lub usługi. USP jest czymś, co wyróżnia naszą ofertę i stanowi niezwykle skuteczne narzędzie marketingu, pod warunkiem, że jest...

        czytaj dalej
        Jak wykorzystać potencjał reklamowy Instagrama?

        Jak wykorzystać potencjał reklamowy Instagrama?

        Instagram już od dawna nie jest wyłącznie platformą, na której dzielimy się zdjęciami z codziennego życia. To ogromna marketingowa machina, której potencjał można wykorzystać zarówno do budowania wizerunku firmy, jak i rozwoju marki osobistej. W jaki sposób reklamować...

        czytaj dalej
        Kanibalizacja słów kluczowych

        Kanibalizacja słów kluczowych

        Kanibalizacja słów kluczowych - czym jest i jak jej uniknąć? Kanibalizacja słów kluczowych ma miejsce wtedy, gdy wiele podstron serwisu jest zoptymalizowanych pod kątem tej samej frazy. Ma ona kluczowe znaczenie dla pozycjonowania, bowiem nawet pomimo wielu działań...

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie stron one page

        Pozycjonowanie stron one page

        Strony internetowe typu one page mają mnóstwo zalet. Przede wszystkim są intuicyjne, łatwe w obsłudze, przeważnie są znacznie szybsze i łatwiejsze w zorganizowaniu. Witryna one page sprawdzi się w przypadku, gdy Twoja strona internetowa ma niewiele podstron, małą...

        czytaj dalej
        Na czym powinni się skupić SEO-wcy w 2018 roku?

        Na czym powinni się skupić SEO-wcy w 2018 roku?

        Jak wiadomo, branża SEO należy do tych, które nieustannie się zmieniają. Zmiany, które nastąpiły w ubiegłym roku, były już wcześniej sygnalizowane przez Google. 2017 zmusił specjalistów do kompleksowego podejścia do SEO. Mieliśmy także do czynienia ze sporą dynamiką...

        czytaj dalej
        Czynniki rankingowe Google

        Czynniki rankingowe Google

        Czynniki rankingowe Google   -  Czyli co na wpływ na pozycję strony oraz pozycjonowanie  Poza samym Google nikt tak naprawdę nie wie, co tak naprawdę ma ostateczny wpływ na wyniki pozycjonowania. Często można przeczytać nawet o 200 różnych czynnikach uwzględnianych...

        czytaj dalej
        Czym jest Mobile First Index?

        Czym jest Mobile First Index?

        Trochę niepostrzeżenie w ostatnich latach miała miejsce mała rewolucja, jeśli chodzi o korzystanie z internetu. Okazuje się bowiem, że już w roku 2015 liczba wyszukiwań ze smartfonów i tabletów przekroczyła wyszukiwania z komputerów stacjonarnych i laptopów. Świadczy...

        czytaj dalej
        Co to jest content marketing?

        Co to jest content marketing?

        Content marketingiem nazywamy strategię marketingową polegającą na pozyskiwaniu klientów przy pomocy wartościowej treści. Do tej treści zalicza się przede wszystkim słowo pisane, czyli rozmaite poradniki czy blogi, ale również różnego rodzaju prezentacje...

        czytaj dalej
        Jak zbudować dobry profil linków?

        Jak zbudować dobry profil linków?

        Ostatnie kilka lat przyniosło ogromne zmiany, jeśli chodzi o podejście do pozycjonowania. Zmiany te objęły kilka obszarów, stawiając przed branżą zupełnie nowe wyzwania. Przede wszystkim Google zaczęło promować jakość strony i jej odpowiednią optymalizację — unikalne,...

        czytaj dalej
        Pozycjonowanie Long Tail

        Pozycjonowanie Long Tail

        Pozycjonowanie Long Tail - Ostatnie lata to coraz szybsze zmiany w korzystaniu z wyszukiwarek. Jeszcze kilkanaście lat temu mało kto wpisywał więcej niż dwa czy trzy słowa, obecnie coraz częściej można spotkać frazy składające się nawet z pięciu członów. Przede...

        czytaj dalej
        Link building

        Link building

        Jak odpowiednio dobrać strategię link buildingu? Jeszcze do niedawna pozycjonowanie opierało się na zdobywaniu linków, im było ich więcej tym lepiej. Nawet jeśli takie linki nie przynosiły żadnego pożytku, to też w żaden sposób nie szkodziły. Jednak zmiany algorytmów...

        czytaj dalej
        Znaczenie contentu w pozycjonowaniu

        Znaczenie contentu w pozycjonowaniu

        Dlaczego wyszukiwarki lubią unikalną treść? Jeszcze kilka lat temu w pozycjonowaniu liczyły się przede wszystkim linki. Jednak algorytmy wyszukiwarek w ostatnim czasie uległy dużym zmianom i obecnie coraz bardziej liczy się unikalna, wartościowa treść. Zmiany te...

        czytaj dalej
        SEO a Facebook – Czyli wpływ Facebooka na pozycjonowanie

        SEO a Facebook – Czyli wpływ Facebooka na pozycjonowanie

        Facebook jest obecnie najpopularniejszym serwisem społecznościowym, naturalne się więc staje pytanie, czy można go w jakiś sposób wykorzystać w pozycjonowaniu. W pierwszej chwili zapewne wiele osób, nawet będących w branży stwierdzi, że nic z tego nie będzie, ale tak...

        czytaj dalej
        Jak wybrać copywritera?

        Jak wybrać copywritera?

        Obecnie w internecie coraz bardziej liczy się treść, zarówno jeśli chodzi o strony internetowe przeznaczone dla odbiorców, jak również całą otoczkę związaną z marketingiem i promocją. Treść musi być przede wszystkim unikalna, ale ważna jest także odpowiednia jakość. W...

        czytaj dalej