
Jak pozycjonować filmy na YouTube tak aby zyskały na popularności?
Pozycjonowanie na YouTube – 12 czynników, które musisz wziąć pod uwagę + porady
Nie ma obecnie popularniejszego miejsca z filmami od YouTube – każdego dnia z jego zasobów korzystają miliony użytkowników. Wielu z nich nie jest nawet świadomych tego, że serwis ten od kilku lat należy do Google, rozszerzając i tak już ogromne możliwości wyszukiwarki. Na YouTube filmy umieszczają nie tylko osoby prywatne, celebryci i artyści, ale coraz częściej także firmy. Ich właściciele dostrzegają bowiem potencjał, jaki daje taka forma kontaktu z odbiorcami, i starają się te możliwości jak najlepiej wykorzystać. Tym bardziej, że Google daje także możliwość pozycjonowania swoich filmów, i tym samym zwiększania ich zasięgu pośród użytkowników. Mechanizmy tego pozycjonowania są nieco inne niż przy klasycznych treściach, ale nie stanowią też jakiegoś wielkiego wyzwania. Szczególnie że nadal wielu właścicieli stron jeszcze o tym nie wiem, a to przekłada się na znacznie mniejszą konkurencję. Wystarczy stosować się do kilku prostych zasad, żeby zyskać znacznie większy ruch na swoim kanale.
Pozycjonowanie filmów na YouTube – jak je optymalizować?
Podobnie, jak w przypadku klasycznego pozycjonowania, nikt postronny tak naprawdę nie wie, jakich algorytmów Google używa do ustalania rankingu na YouTube. Jednak dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem można dość skutecznie ustalić, co należy zrobić ze swoimi nagraniami. Poniższe wskazówki dotyczą przede wszystkim kwestii technicznych związanych z optymalizacją, o rzeczy tak oczywistej jak ciekawa, dobrze przedstawiona tematyka raczej nie trzeba nikomu przypominać. A te proste i łatwe do realizacji zalecenia pozwolą uzyskać wysoką popularność wśród użytkowników serwisu.
Na tytuł Google daje aż 100 znaków, dlatego też grzechem będzie niewykorzystanie jego potencjału. Zwłaszcza w świetle tego, że to właśnie on jest podstawowym elementem, oprócz miniaturek, na który użytkownicy zwracają uwagę. Tytuł powinien przyciągać uwagę, zaciekawiać i intrygować – innymi słowy zachęcać do obejrzenia danego filmu. Dlatego też powinien on być przemyślany, dopasowany do tematyki i odpowiednio długi. Najbardziej skuteczne są tytuły składające się z kilku wyrazów, zbyt długie mogą zostać obcięte przy wyświetlaniu. Tytuł jest przede wszystkim dla użytkowników, ale warto w nim przemycić odpowiednie słowa kluczowe, na które ktoś chce się pozycjonować. Najlepiej umieścić je na samym początku, zapewni to największą skuteczność. Przy wymyślaniu tytułu warto zerknąć co robi konkurencja – może to być bardzo inspirujące.
O tym, że grafika dużo bardziej przyciąga uwagę od słowa pisanego, wiadomo nie od dzisiaj. Dlatego też mając już chwytliwy tytuł należy też zadbać o równie chwytliwą miniaturkę filmu. To właśnie ta para ma kluczowy wpływ zarówno na decyzje podejmowane przez użytkowników YouTube, jak również na ustalanie rankingu przez Google. Do tworzenia miniatur można wykorzystać jakieś ciekawe ujęcia z filmów, wielu właścicieli kanałów dodatkowo je jeszcze obrabia i dokłada swoje charakterystyczne dodatki. Warto się przyłożyć do stworzenia ciekawej, intrygującej miniaturki, dzięki niej można będzie liczyć na więcej zainteresowanych użytkowników.
Porządne, wyczerpujące opisy – to przecież podstawa klasycznego pozycjonowania. Nie inaczej jest w przypadku filmów, Google również zwraca dużą uwagę na to, co umieszcza się w tym polu. Opis ma być informacją dla serwisu, co dokładnie zawiera film i jaka jest jego tematyka. Dlatego też powinien on zawierać wyczerpujące informacje na ten temat, a do wykorzystania jest aż 5 tysięcy znaków. Opis powinien stylem pasować do miniatury i tytułu, i być ich uzupełnieniem. Ważne są kwestie związane z optymalizacją, na przykład zaleca się, żeby zawrzeć najważniejsze słowa kluczowe, najlepiej w początkowej części. Ale nie mniej istotne jest sformatowanie opisu pod kątem użytkowników, z których jak się okazuje, spora część czyta to, co piszą autorzy filmów. Dlatego też warto zwrócić uwagę na czytelność, podział na akapity i różnego rodzaju wyróżnienia.
Jeśli chodzi o nazwę pliku z filmem, to obowiązują analogiczne zasady co w przypadku klasycznego SEO. Nie powinno się używać polskich liter oraz znaków specjalnych, poza “-” do oddzielenia poszczególnych wyrazów. W tytule dobrze jest też zawrzeć słowa kluczowe, które również mogą mieć wpływ na to, w którym miejscu w wyszukiwarce będzie pokazywane dane video. Mimo że użytkownicy z reguły na tytuł nie będą zwracali uwagi, to Google bierze go pod uwagę przy ustalaniu rankingu.
Nawet najciekawszy scenariusz niewiele pomoże, jeśli film będzie kiepsko nakręcony. Obecnie na całkiem dobry sprzęt nie trzeba wydawać majątku, jeśli ktoś faktycznie chce czerpać korzyści z obecności na YouTube, to powinien zainwestować w porządną kamerę. Musi się także nauczyć ją właściwie wykorzystywać oraz montować całą produkcję, lub ewentualnie skorzystać z profesjonalnej pomocy. Kręcąc filmy koniecznie trzeba zadbać o odpowiednią rozdzielność, najlepiej minimum HD, czysty, klarowny dźwięk oraz dobre oświetlenie.
Ostatnim elementem technicznej optymalizacji jest stworzenie tematycznych tagów. Powinny one po pierwsze być uzupełnione, a po drugie zawierać słowa kluczowe powiązane z tematyką filmu, jak również kategorii, w której został umieszczony. W tagach mogą, a nawet powinny znaleźć się zapytania, które wprowadzają potencjalni użytkownicy szukający filmu. Dlatego też warto się zastanowić, jakich fraz należy użyć, aby widzowie mogli trafić na dane nagranie. W tagach dostępne jest 10 słów, i warto w całości wykorzystać to miejsce.

Kwestie powyżej dotyczyły zagadnień związanych z odpowiednim przygotowaniem publikowanych na YouTube materiałów. Drugim obszarem, mającym istotny wpływ na prezentację na liście wyników, są zachowania użytkowników oraz różne zewnętrzne działania. Warto również na nie zwrócić uwagę, gdyż dla Google nawet najdrobniejszy element może mieć znaczenie dla oceny konkretnego video.
Jak pozycjonować filmy na YouTube tak aby zyskały na popularności?
Jest to ważna informacja zarówno dla wyszukiwarki, jak również dla użytkowników, świadcząca o popularności danego filmu. Duża liczba wyświetleń świadczy o tym, film cieszy się zainteresowaniem widzów, a to może się przełożyć na wyższe pozycje.
W przypadku nudnych, kiepskich filmów użytkownicy często kończą oglądanie już po kilkunastu sekundach, z kolei dobre najczęściej ogląda się do samego końca. Google także bierze ten czynnik pod uwagę, gdyż świadczy on o jakości publikowanego materiału.
Filmy umieszczone na YouTube można komentować. Duża liczba pozytywnych ocen to lepsza ocena filmu przez użytkowników, a tym samym lepsze spostrzeganie go przez wyszukiwarkę.
Długo prowadzone kanały, których właściciele je regularnie aktualizują, mogą liczyć na bonusy przy ustalaniu pozycji w wynikach. Jak duże, wie to tylko Google, niemniej element ten jest dość istotny do wyznaczania rankingu.
Mocne, wartościowe linki pomagają nie tylko w klasycznym SEO, ale również przy pozycjonowaniu filmów. Jeśli będzie możliwość ich pozyskania, to warto to zrobić, z pewnością nie pozostaną bez wpływu na pozycje na liście wyników.
Dobrego video nie należy się wstydzić, a wręcz przeciwnie – należy go różnymi sposobami promować. Jednym ze sposobów na to jest pozwolenie na udostępnianie filmu i osadzanie go na innych stronach. Można dzięki temu zyskać nowych widzów i zwiększyć swój autorytet, zostanie to również w odpowiedni sposób docenione przez Google.
Pozycjonowanie filmów na YouTube – podsumowanie.
Zastosuj powyższe wskazówki, które nie są jakimś wielkim wyzwaniem, wymagają jedynie odpowiedniego zaplanowania i pewnej ilości pracy przy prawidłowym kręceniu, montażu i uzupełnianiu niezbędnych informacji. YouTube daje ogromne możliwości promowania czy to swojej osoby, czy firmy, dobrze jest nie marnować tego potencjału przez umieszczanie kiepskiej jakości filmów.

Zobacz również pozostałe wpisy
Jak wykorzystać potencjał reklamowy Instagrama?
Instagram już od dawna nie jest wyłącznie platformą, na której dzielimy się zdjęciami z codziennego życia. To ogromna marketingowa machina, której potencjał można wykorzystać zarówno […]
Link building
Jak odpowiednio dobrać strategię link buildingu? Jeszcze do niedawna pozycjonowanie opierało się na zdobywaniu linków, im było ich więcej tym lepiej. Nawet jeśli takie linki nie […]
Reklama na facebooku – czy jest opłacalna? Reklama na facebooku - czy warto?
Reklama na Facebooku to dzisiaj niemal standard w strategiach marketingowych wielu firm. Nic dziwnego - social media odgrywają coraz większą rolę w życiu […]
Na czym polega skuteczna strategia SEO? Na czym polega skuteczna strategia SEO.
Strategia SEO powinna obejmować różne obszary działalności strony. Pozycjonowanie, a także SEO musi zostać osadzone w konkretnych realiach, a cała […]
Pozycjonowanie vs Google Ads (AdWords) O tym, jak ważna jest odpowiednia promocja w internecie, wie każdy, kto posiada swoją stronę internetową. Dopracowana grafika, wysoka funkcjonalność czy szeroki wybór produktów nie […]
Co to jest content marketing? Content marketingiem nazywamy strategię marketingową polegającą na pozyskiwaniu klientów przy pomocy wartościowej treści. Do tej treści zalicza się przede wszystkim słowo pisane, czyli […]
Projektowanie skutecznych landing page dla kampanii reklamowych Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich kampanii reklamowych, warto poznać tajniki projektowania landing page. Te specjalne strony internetowe mają na celu przyciągnąć uwagę i […]
Optymalizacja treści: jak pisać dla wyszukiwarek i użytkowników? Spis treści
Słowa kluczowe i ich znaczenie
Jak odpowiednio formatować tekst
Dlaczego warto stosować odsyłacze w tekście
Właściwy dobór nagłówków HH
Czy ilość treści […]
Czym jest marketing szeptany i jak go wykorzystać? Marketing szeptany to jedna z metod marketingowych, która z chęcią jest wykorzystywana przez osoby z branży SEO. Niestety, duża część pozycjonerów nie rozumie tego pojęcia, przez co […]
Pozycjonowanie Long Tail Pozycjonowanie Long Tail - Ostatnie lata to coraz szybsze zmiany w korzystaniu z wyszukiwarek. Jeszcze kilkanaście lat temu mało kto wpisywał więcej niż dwa czy trzy słowa, obecnie coraz […]
Czym jest audyt stron internetowych? Audyt stron internetowych to bardzo przydatne "narzędzie", które pomoże nam zdiagnozować wszystkie problemy i ocenić czy nasza strona internetowa działa poprawnie. W dobie szybkiego […]
Blog firmowy – czy warto go prowadzić?
Korzyści płynących z prowadzenia bloga firmowego jest mnóstwo. Począwszy od wpływu na pozycjonowanie, poprzez linkowanie wewnętrzne, na wspieraniu konwersji kończąc. Należy zadbać […]
Ile kosztuje content marketing? Pojęcie Content Marketingu na dobre zagościło wśród specjalistów zajmujących się promocją w internecie. Warto zatem wiedzieć, czym ów Content Marketing jest, a także czym nie […]
Mobile SEO – na czym polega i dlaczego jest ważne Pozycjonowanie i optymalizacja strony pod urządzenia mobilne to ważny aspekt SEO. W dobie, gdy większość użytkowników wyszukuje i trafia na strony internetowe przy pomocy telefonu brak […]
Marketing afiliacyjny – jak na nim zarabiać? Zobacz o czym tu przeczytasz:
Czym jest marketing afiliacyjny
Jak działa program partnerski
Jak zarabiać na affiliacji
Najlepsze programy partnerskie
Afiliacja krok […]
Sztuczna inteligencja a seo i marketing internetowy – jak wpływać na wyniki? Zobacz o czym tu przeczytasz:
AI w SEO i marketingu
Personalizacja wyszukiwania
Nowe narzędzia marketingowe
Automatyzacja procesów reklamowych
Precyzyjne targetowanie […]
Historia wyszukiwarek internetowych Internet nie zawsze wyglądał tak samo, od czasu powstania pierwszych stron internetowych zmieniło się w nim bardzo dużo. Na samym początku liczba działających serwisów była niewielka i […]
SEO trendy na 2021 rok. Jak będzie wyglądać pozycjonowanie? Rok 2020 był zaskakujący pod wieloma względami, a zawirowania dotyczyły każdej dziedziny naszego życia. Pandemia miała także znaczący wpływ na branżę marketingu, w tym SEO. Próba […]
5 sposobów na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego i zwiększenie sprzedaży Pozycjonowanie sklepu internetowego w dobie przytłaczającej konkurencji to standard. O ile nie oferujemy niszowego asortymentu możemy być pewni, że konkurencja na rynku jest wysoka i z […]
Kłamstwa i mity w pozycjonowaniu stron internetowych Największe kłamstwa i mity w pozycjonowaniu.
Internet daje ogromne możliwości, jeśli chodzi o reklamę i promocję, wiele firm w sieci zbudowało dochodowe biznesy. Wymaga jednak zupełnie […]
Jak wybrać copywritera? Obecnie w internecie coraz bardziej liczy się treść, zarówno jeśli chodzi o strony internetowe przeznaczone dla odbiorców, jak również całą otoczkę związaną z marketingiem i promocją. […]
Pozycjonowanie White Hat i Black Hat SEO
O tym, jak ważne są działania SEO w prowadzeniu wszelakich działań promocyjnych w sieci, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Pozwalają ono zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, […]
Czynniki rankingowe Google Czynniki rankingowe Google
- Czyli co na wpływ na pozycję strony oraz pozycjonowanie
Poza samym Google nikt tak naprawdę nie wie, co tak naprawdę ma ostateczny wpływ na wyniki […]
8 sposobów na darmową reklamę w Internecie Współcześnie marketing internetowy odgrywa wiodącą rolę w promocji marki, spychając z podium marketing tradycyjny (billboardy, plakaty, ulotki itp.). Różnorodność firm działających na […]
Link building: jak budować mocny profil linków i pozyskiwać wartościowe źródła Spis treści - o czym przeczytasz?
Skuteczne strategie link buildingu
Wartościowe źródła linków
Budowanie mocnego profilu
Linki a pozycjonowanie stron
Korzyści […]
Jak zbudować dobry profil linków?
Ostatnie kilka lat przyniosło ogromne zmiany, jeśli chodzi o podejście do pozycjonowania. Zmiany te objęły kilka obszarów, stawiając przed branżą zupełnie nowe wyzwania. Przede […]
Jak optymalizować stronę pod urządzenia mobilne? Planując utworzenie czy przebudowę strony internetowej trzeba pamiętać o wielu istotnych rzeczach. Jedną z najważniejszych jest zapewnienie poprawnego wyświetlania na urządzeniach […]
Na czym powinni się skupić SEO-wcy w 2018 roku? Jak wiadomo, branża SEO należy do tych, które nieustannie się zmieniają. Zmiany, które nastąpiły w ubiegłym roku, były już wcześniej sygnalizowane przez Google. 2017 zmusił specjalistów do […]
Analiza konkurencji – dlaczego warto? Każdy posiadacz własnej strony internetowej doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak dużego nakładu czasu i pracy wymaga jej prowadzenie. Poświęcając czas i wkładając serce w rozwój strony […]
Marketing szeptany – jak przeprowadzić skuteczną kampanię? Skuteczny marketing szeptany.
Wielu świadomych konsumentów uważa, że sami podejmują oni decyzje zakupowe, i nie mają na nie wpływu emitowane reklamy. Jednocześnie te same osoby bardzo […]
Kanibalizacja słów kluczowych Kanibalizacja słów kluczowych - czym jest i jak jej uniknąć?
Kanibalizacja słów kluczowych ma miejsce wtedy, gdy wiele podstron serwisu jest zoptymalizowanych pod kątem tej samej frazy. […]
Optymalizacja strony internetowej dla wyszukiwarek – wskazówki praktyczne Zobacz o czym tu przeczytasz 🙂
Słowa kluczowe w treści
Meta tagi i ich znaczenie
Linkowanie wewnętrzne
Mobile friendly design
Szybkość ładowania strony
[…]
Jak zoptymalizować swoją stronę z google search console? Zobacz o czym tu napisaliśmy 🙂
Rejestracja w Search Console
Analiza ruchu strony
Optymalizacja wyników wyszukiwania
Monitorowanie błędów crawlowania
Ustawianie […]
Pozycjonowanie organiczne – czym jest? Zalety i wady. Pozycjonowanie organiczne strony internetowej w wyszukiwarce Google jest złożonym procesem, polegającym m.in. na rozszerzeniu profilu linków przychodzących, optymalizacji witryny czy […]
Pozycjonowanie stron one page
Strony internetowe typu one page mają mnóstwo zalet. Przede wszystkim są intuicyjne, łatwe w obsłudze, przeważnie są znacznie szybsze i łatwiejsze w zorganizowaniu. Witryna one page […]
Web usability – dlaczego użyteczność strony jest ważna Kilka sekund - tyle najczęściej potrzebuje nowy użytkownik serwisu internetowego na decyzję, czy chce w nim pozostać, czy jednak będzie szukał dalej potrzebnych mu informacji. Nie jest to […]
Pozycjonowanie w Google Maps Trudno obecnie prowadzić nowoczesny biznes bez obecności w Google. To właśnie ta wyszukiwarka stała się źródłem informacji dla klientów, a mając tak duży udział na rynku tak naprawdę może […]
Co to jest pozycjonowanie? Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie (ang. search engine optimization, SEO) - najprościej rzecz ujmując to budowanie optymalizowanie naszej strony w taki sposób, […]
Sekrety skutecznego marketingu treści – odkryj je teraz! Zobacz o czym przeczytasz poniżej:
Co to jest marketing treści
Planowanie strategii content marketingowej
Wybór kanałów dystrybucji
Jak poznać potrzeby odbiorców
[…]
Dwa narzędzia Google, które pozwolą nam na sprawdzić ruch na stronie internetowej
Google Analytics
Google Analytics jest nowoczesnym i darmowym narzędziem internetowym (do 5 mln wejść miesięcznie) udostępnianym przez Google, które służy do analityki internetowej. […]
Najlepsze narzędzia do analizy danych internetowych Sprawdź o czym tu przeczytasz?
Google Analytics podstawowe narzędzie
SEMrush analiza SEO i contentu
Ahrefs badanie linków
Hotjar śledzenie zachowań użytkowników
Moz […]
Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj
Zapraszamy do artykułu na stronie: bilgoraj.com.pl
Prowadzisz własną firmę? Posiadasz stronę internetową? Świetnie, to dobra droga, by […]
Persona marketingowa, kim jest i jakie ma znaczenie w content marketingu?
Persona w content marketingu
Jedną z podstaw content marketingu jest określenie persony marketingowej. Decydując się na wprowadzenie content marketingu w swojej firmie, przede […]
Narzędzia do monitorowania pozycji stron w wynikach wyszukiwania
Każdy właściciel internetowego serwisu zapewne chce, żeby był on odwiedzany przez jak największą liczbę osób. Będzie to miało przełożenie na liczne korzyści, w tym chociażby zyski ze […]
Czym jest Mobile First Index? Trochę niepostrzeżenie w ostatnich latach miała miejsce mała rewolucja, jeśli chodzi o korzystanie z internetu. Okazuje się bowiem, że już w roku 2015 liczba wyszukiwań ze smartfonów i […]
Czy można przerwać pozycjonowanie strony? Poznaj 5 powodów dla których pozycjonowanie to proces ciągły. Czasy kiedy obecność w sieci wymagała jedynie utworzenia strony internetowej bezpowrotnie minęły. Posiadanie własnej witryny nie gwarantuje sukcesu, mierzonego liczbą organicznych wejść na […]
Google Analytics — najczęstsze błędy w konfiguracji
O tym, jakie możliwości daje Google Analytics, nie trzeba przekonywać nikogo, kto chociaż trochę interesuje się marketingiem internetowym czy szeroko pojętym SEO. To podstawowe […]
Audyt strony internetowej – wszystko, co musisz wiedzieć Co to jest audyt strony internetowej?
Audyt strony internetowej to jej niezależna ocena wykonana przez firmę zewnętrzną. Audyt umożliwia wykazanie mocnych i słabych aspektów […]
Strona internetowa firmy. 7 powodów dlaczego warto zadbać o miejsce w sieci Dlaczego warto założyć stronę internetową i dbać o jej rozwój? Poznaj 7 powodów, które przekonają Cię, że nie należy lekceważyć świata online.
Prowadzenie własnej strony internetowej […]
Struktura kategorii, a generowanie ruchu na stronie Struktura kategorii w sklepie internetowym odgrywa kluczową rolę pod kątem łatwości użytkowania i zwiększenia wartości konwersji. Skierowanie ruchu organicznego na kategorie i podkategorie […]
Optymalizacja konwersji na stronie docelowej: praktyki i błędy Zobacz o czym przeczytasz w tym wpisie:
Definiowanie celów konwersji
Projektowanie intuicyjnego interfejsu
Testowanie wersji strony
Analiza zachowań użytkowników
[…]
Jak wyszukiwać trafne słowa kluczowe? Analiza słów kluczowych jest jednym z niezbędnych elementów - zarówno kampanii AdWords, jak i działań SEO. By uzyskać pożądane rezultaty, musimy dobrać trafne słowa kluczowe, które w pełni […]
Targetowanie i grupa docelowa – dlaczego są tak ważne w reklamie internetowej?
Targetowanie to jeden z największych plusów, jakie przynosi nam reklama internetowa. Dzięki niemu możemy w sposób precyzyjny, określić do kogo jest kierowana reklama i komu nasze […]
Najważniejsze czynniki rankingowe w seo: co wpływa na pozycje? Zobacz o czym tu przeczytasz:
Algorytmy Google a SEO
Jakość treści na stronie
Autorstwo i EAT
Optymalizacja mobilna
Linki do strony webowej
W dzisiejszych […]
Znaczenie contentu w pozycjonowaniu Dlaczego wyszukiwarki lubią unikalną treść?
Jeszcze kilka lat temu w pozycjonowaniu liczyły się przede wszystkim linki. Jednak algorytmy wyszukiwarek w ostatnim czasie uległy dużym […]
Reklama na Facebooku — Facebook Ads, warto czy nie ? Facebook Ads, czyli reklama na Facebooku stała się ostatnimi czasy bardzo popularna. Zyskała ona pozytywny rozgłos dzięki atrakcyjnej i przystępnej formie, szybkości uruchomienia oraz […]
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w 2023 roku. Co działa? Pozycjonowanie stron w 2023
SEO to skrót od Search Engine Optimization, który oznacza optymalizację wyszukiwarek internetowych. Jest to proces, który pomaga stronom internetowym […]
Trendy seo – nowe wyzwania dla twojej strony internetowej Zobacz o czym jest artykuł.
Sztuczna inteligencja w SEO
Machine learning a pozycjonowanie
Treści multimedialne na topie
Wpływ UX na SEO
Lokalne trendy SEO
Link […]
Ile potrzeba czasu na wypozycjonowanie strony? Jak długo mam czekać na efekty pozycjonowania?
Pozycjonowanie - magiczne słowo, dla wielu właścicieli firm oznaczające lekarstwo na wszelkie problemy związane z promocją i pozyskiwaniem nowych klientów. Bycie na pierwszych […]
Fraza kluczowa i jej rola w pozycjonowaniu stron internetowych Każdy właściciel strony internetowej chce, aby była ona widoczna i łatwa do znalezienia przez odbiorców zainteresowanych określoną tematyką i usługami. Jednakże samo posiadanie […]
Zyski z długoterminowej strategii seo: opłacalność inwestycji Tutaj przeczytasz o:
Wzrost widoczności marki
Zwiększenie liczby klientów
Poprawa pozycji w wyszukiwarkach
Długoterminowy zysk finansowy
Utrzymywanie stabilności […]
Pozycjonowanie w 2020 roku. Na co zwracać uwagę? Każdy nowy rok to nowe wyzwania dla specjalistów w wielu branżach. Dotyczy to w szczególności szeroko pojętego SEO i pozycjonowania, w których wszystko tak naprawdę jest dostosowywane do […]
Wpływ szybkości ładowania na rankingi i ux W tym artykule przeczytasz na następujące tematy:
Szybsza strona lepsze wyniki
Sekundy decydują o rankingu
Dlaczego szybkość ładowania jest ważna
Jak poprawić szybkość […]
Najczęstsze błędy seo początkujących – unikaj ich przy optymalizacji Zobacz o czym przeczytasz poniżej. Spis treści
Ignorowanie słów kluczowych
Błędy w optymalizacji treści
Zbyt częste zmiany strategii
Brak właściwej analizy konkurencji
[…]
Wykorzystanie influencerów i social media w SEO Wykorzystanie influencerów i social media w kształtowaniu pozycji strony w wyszukiwarkach
W tym artykule przeczytasz o:
Influencerzy a SEO
Reklama w social media
Social […]
Co to jest marketing internetowy i na czym polega? Marketing internetowy, zwany także e-marketingiem lub marketingiem online, to nazwa określająca szereg działań wspierających promocję oraz sprzedaż online. Efektywny e-marketing opiera się […]
Wyszukiwania głosowe: jak zmieniają się strategie SEO w związku z rozwojem wyszukiwań głosowych. Spis treści
Wpływ wyszukiwań głosowych
Nowe strategie SEO
Potrzeba dostosowania się
Trendy w branży SEO
Konkurencja online rośnie
Co warto wiedzieć
[…]
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?
Zanim napiszę o tym - ile kosztuje pozycjonowanie? Odpowiem krótko na kilka pytań...
Co to jest pozycjonowanie stron […]
SEO a Facebook – Czyli wpływ Facebooka na pozycjonowanie
Facebook jest obecnie najpopularniejszym serwisem społecznościowym, naturalne się więc staje pytanie, czy można go w jakiś sposób wykorzystać w pozycjonowaniu. W pierwszej chwili […]
Język korzyści i język straty – jak pisać? Język korzyści i język straty to jedna z najpopularniejszych technik sprzedażowych, z którą często spotykamy się podczas lektury różnorodnych tekstów. Język korzyści powstał jako naturalna […]
Jak skutecznie reklamować swoją firmę w google ads? O czym przeczytasz sprawdź poniżej:
Słowa kluczowe
Budżet reklamowy
Targetowanie grupy odbiorców
AB testing ogłoszeń
Monitorowanie wyników kampanii
Kampanie […]
Skuteczne USP – jak je tworzyć? Skuteczne USP - jak je tworzyć?
USP, czyli Unique Selling Proposition (unikalna propozycja sprzedaży) to wyjątkowa cecha produktu lub usługi. USP jest czymś, co wyróżnia naszą ofertę […]