Czasy kiedy obecność w sieci wymagała jedynie utworzenia strony internetowej bezpowrotnie minęły. Posiadanie własnej witryny nie gwarantuje sukcesu, mierzonego liczbą organicznych wejść na stronę oraz wysoką sprzedażą. Obecnie, gdy konkurencja w każdej dziedzinie jest duża zaistnienie w sieci bez odpowiednich działań jest praktycznie niemożliwe. Dzięki pozycjonowaniu strony internetowej nawet najmniejszy biznes ma szansę na sukces w sieci. Przedsiębiorcy decydują się na pozycjonowanie własnej strony, jednak zdarza się, że rezygnują z działań SEO po uzyskaniu wymaganych efektów.
Kiedy można zakończyć pozycjonowanie strony? W każdej chwili. Czy warto? Niekoniecznie. Dowiedz się dlaczego pozycjonowanie to złożony proces, z którego nie warto rezygnować.
Dlaczego pozycjonowanie to proces ciągły?
Pozycjonowanie strony internetowej to szereg złożonych działań, które wpływają na widoczność Twojej strony w sieci. To dzięki pozycjonowaniu użytkownik wpisujący daną frazę w wyszukiwarce Google trafia właśnie na Twoją stronę. Działania SEO są długofalowe, dlatego na pierwsze efekty należy poczekać kilka tygodni. Zaplanowane efekty mogą utrzymywać się jeszcze długo po zakończeniu pozycjonowania, jednak z pewnością nie utrzymają się one na tym samym poziomie. Dowiedz się, dlaczego pozycjonowanie to proces ciągły, z którego nie warto rezygnować.
Konkurencja nie śpi
Rezygnując z pozycjonowania tracisz szansę na to, aby Twoja strona zachowała swoje wysokie miejsce w wyszukiwarce. W konsekwencji doprowadzi to do stopniowego spadku witryny na niższą pozycją. Jeśli na rynku wiele firm oferuje podobne produkty lub usługi, zostanie zauważonym przez klientów bez pozycjonowania jest praktycznie niemożliwe. Oczywiście, stali klienci zadowoleni ze świadczonych usług powrócą, ale jednocześnie zamykasz drzwi dla nowych osób, które nie miały okazji poznać Twoich usług. Mówiąc prościej, przekazujesz nowych klientów konkurencji, która wciąż pracuje nad tym, aby utrzymać wysoką pozycję w wyszukiwarce.
Jeśli nie chcesz stracić uzyskanych efektów, potraktuj działania SEO jako stałą inwestycję, wpisaną w koszta utrzymania firmy. Po wstrzymaniu pozycjonowania Twoja strona może zniknąć z pierwszej strony wyszukiwarki, a pewnie z doświadczenia już wiesz, że zdecydowana większość użytkowników przegląda wyłącznie ofertę pierwszej strony.
Słowa kluczowe nie są stałe
Określone frazy, na które strona była pozycjonowana, wraz z biegiem czasu ulegają zmianom. Użytkownicy wciąż wpisują nowe hasła w wyszukiwarkę, dlatego tak ważne jest monitorowanie fraz. Pozycjonowanie strony na nowe hasła umożliwia wprowadzenie nowych działań promocyjnych przynoszących oczekiwane efekty. Brak monitorowania nowych fraz powiązanych z Twoją ofertą, spowoduje że przestaniesz odpowiadać na potrzeby użytkowników sieci.
Rynek ciągle ewoluuje
Pozycjonowanie stron to stały proces także ze względu na to, że rynek i cała branża ulegają ciągłym zmianom. Na rynku pojawiają się wciąż nowe produkty i usługi, które możesz wprowadzić w swojej firmie, odpowiadając na oczekiwania klientów. Jeśli ciągle chcesz rozwijać swój biznes i wprowadzać nowe produkty musisz pamiętać, jak ważną rolę odgrywa pozycjonowanie sklepu internetowego na słowa kluczowe. Wprowadzenie nowych produktów czy usługi wiąże się m.in. ze stworzeniem nowej podstrony ofertowej.

Algorytm podlega aktualizacjom
Algorytm wyszukiwarki ciągle ewoluuje, aby oferować użytkownikom, jak najlepiej dopasowane treści. Dzięki temu, że algorytm nieustannie jest udoskonalany bez problemu rozpoznaje on synonimy czy powiązania pomiędzy słowami we frazie. Algorytm opiera się na sztucznej inteligencji, dlatego jego ciągłe zmiany i aktualizacje są nieuniknione. Wpasowanie się w wymagania algorytmu jest niemożliwe bez działań związanych z pozycjonowaniem i optymalizacją witryny.
Zasady pozycjonowania odpowiadają aktualnym trendom
Jednym z kolejnych powodów, dla których pozycjonowanie to proces ciągły jest zmienność trendów. Jeszcze kilka lat temu w pozycjonowaniu witryny kluczową rolę odgrywała duża liczba linków przychodzących. Wówczas algorytm nie zwracał uwagi na źródła linków. Obecnie nieodpowiednie linkowanie może wręcz zaszkodzić pozycjonowanej witrynie. Co dziś odgrywa kluczową rolę w pozycjonowaniu strony? Jedną z podstaw pozycjonowania jest content marketing, jednak i on podlega zmianom. Infografiki, nagrania, podcasty czy webinary stają się na równi popularne z materiałami tekstowymi. Content na twojej witrynie powinien odpowiadać obecnym standardom. Współpraca z agencją SEO gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo, ponieważ pracujący w niej specjaliści na bieżąco obserwują zmiany i aktualizacje z zakresu promocji witryny w sieci.
Zobacz: Znaczenie contentu w pozycjonowaniu
Zobacz również pozostałe wpisy
Wpływ UX na pozycjonowanie strony – jak zwiększyć zadowolenie użytkowników Większość ludzi korzysta z internetu, ważne jest, aby strony internetowe były łatwe w obsłudze i przyjazne dla użytkowników. Dlatego też UX (User Experience) stało się jednym z kluczowych […]
Kanibalizacja słów kluczowych Kanibalizacja słów kluczowych - czym jest i jak jej uniknąć?
Kanibalizacja słów kluczowych ma miejsce wtedy, gdy wiele podstron serwisu jest zoptymalizowanych pod kątem tej samej frazy. […]
Co to jest pozycjonowanie? Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie (ang. search engine optimization, SEO) - najprościej rzecz ujmując to budowanie optymalizowanie naszej strony w taki sposób, […]
Wykorzystanie influencerów i social media w SEO Wykorzystanie influencerów i social media w kształtowaniu pozycji strony w wyszukiwarkach
W tym artykule przeczytasz o:
Influencerzy a SEO
Reklama w social media
Social […]
Sztuczna inteligencja a seo i marketing internetowy – jak wpływać na wyniki? Zobacz o czym tu przeczytasz:
AI w SEO i marketingu
Personalizacja wyszukiwania
Nowe narzędzia marketingowe
Automatyzacja procesów reklamowych
Precyzyjne targetowanie […]
Targetowanie i grupa docelowa – dlaczego są tak ważne w reklamie internetowej?
Targetowanie to jeden z największych plusów, jakie przynosi nam reklama internetowa. Dzięki niemu możemy w sposób precyzyjny, określić do kogo jest kierowana reklama i komu nasze […]
5 sposobów na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego i zwiększenie sprzedaży Pozycjonowanie sklepu internetowego w dobie przytłaczającej konkurencji to standard. O ile nie oferujemy niszowego asortymentu możemy być pewni, że konkurencja na rynku jest wysoka i z […]
Czynniki rankingowe Google Czynniki rankingowe Google
- Czyli co na wpływ na pozycję strony oraz pozycjonowanie
Poza samym Google nikt tak naprawdę nie wie, co tak naprawdę ma ostateczny wpływ na wyniki […]
Czym jest marketing szeptany i jak go wykorzystać? Marketing szeptany to jedna z metod marketingowych, która z chęcią jest wykorzystywana przez osoby z branży SEO. Niestety, duża część pozycjonerów nie rozumie tego pojęcia, przez co […]
Czym jest Mobile First Index? Trochę niepostrzeżenie w ostatnich latach miała miejsce mała rewolucja, jeśli chodzi o korzystanie z internetu. Okazuje się bowiem, że już w roku 2015 liczba wyszukiwań ze smartfonów i […]
Historia wyszukiwarek internetowych Internet nie zawsze wyglądał tak samo, od czasu powstania pierwszych stron internetowych zmieniło się w nim bardzo dużo. Na samym początku liczba działających serwisów była niewielka i […]
Marketing szeptany – jak przeprowadzić skuteczną kampanię? Skuteczny marketing szeptany.
Wielu świadomych konsumentów uważa, że sami podejmują oni decyzje zakupowe, i nie mają na nie wpływu emitowane reklamy. Jednocześnie te same osoby bardzo […]
Wideo marketing – najnowsze trendy i techniki promocji wideo
Wprowadzenie do wideo marketingu
Nowe trendy w promocji wideo
Kreowanie pamiętnej treści wideo
Dlaczego warto inwestować wolać reklam viedo
Techniki promocji na […]
Kłamstwa i mity w pozycjonowaniu stron internetowych Największe kłamstwa i mity w pozycjonowaniu.
Internet daje ogromne możliwości, jeśli chodzi o reklamę i promocję, wiele firm w sieci zbudowało dochodowe biznesy. Wymaga jednak zupełnie […]
Optymalizacja treści pod wyszukiwanie głosowe Wyszukiwanie głosowe staje się coraz bardziej popularne. Dlatego też, warto poznać jak działa ta funkcja oraz jak optymalizować treści pod kątem wyszukiwania głosowego. W tym artykule […]
Znaczenie contentu w pozycjonowaniu Dlaczego wyszukiwarki lubią unikalną treść?
Jeszcze kilka lat temu w pozycjonowaniu liczyły się przede wszystkim linki. Jednak algorytmy wyszukiwarek w ostatnim czasie uległy dużym […]
Jak wykorzystać media społecznościowe w strategii SEO? Media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu internetowym. Jednakże, czy wiesz jak wykorzystać je do poprawy pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania? W tym artykule […]
Reklama na Facebooku — Facebook Ads, warto czy nie ? Facebook Ads, czyli reklama na Facebooku stała się ostatnimi czasy bardzo popularna. Zyskała ona pozytywny rozgłos dzięki atrakcyjnej i przystępnej formie, szybkości uruchomienia oraz […]
Optymalizacja konwersji na stronie docelowej: praktyki i błędy Zobacz o czym przeczytasz w tym wpisie:
Definiowanie celów konwersji
Projektowanie intuicyjnego interfejsu
Testowanie wersji strony
Analiza zachowań użytkowników
[…]
Narzędzia do monitorowania pozycji stron w wynikach wyszukiwania
Każdy właściciel internetowego serwisu zapewne chce, żeby był on odwiedzany przez jak największą liczbę osób. Będzie to miało przełożenie na liczne korzyści, w tym chociażby zyski ze […]
Pozycjonowanie filmów na YouTube
Pozycjonowanie na YouTube – 12 czynników, które musisz wziąć pod uwagę + porady
Nie ma obecnie popularniejszego miejsca z filmami od YouTube - każdego dnia z jego zasobów korzystają […]
Struktura kategorii, a generowanie ruchu na stronie Struktura kategorii w sklepie internetowym odgrywa kluczową rolę pod kątem łatwości użytkowania i zwiększenia wartości konwersji. Skierowanie ruchu organicznego na kategorie i podkategorie […]
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?
Zanim napiszę o tym - ile kosztuje pozycjonowanie? Odpowiem krótko na kilka pytań...
Co to jest pozycjonowanie stron […]
Link building
Jak odpowiednio dobrać strategię link buildingu? Jeszcze do niedawna pozycjonowanie opierało się na zdobywaniu linków, im było ich więcej tym lepiej. Nawet jeśli takie linki nie […]
Skuteczne USP – jak je tworzyć? Skuteczne USP - jak je tworzyć?
USP, czyli Unique Selling Proposition (unikalna propozycja sprzedaży) to wyjątkowa cecha produktu lub usługi. USP jest czymś, co wyróżnia naszą ofertę […]
Google Analytics — najczęstsze błędy w konfiguracji
O tym, jakie możliwości daje Google Analytics, nie trzeba przekonywać nikogo, kto chociaż trochę interesuje się marketingiem internetowym czy szeroko pojętym SEO. To podstawowe […]
Jak zoptymalizować swoją stronę z google search console? Zobacz o czym tu napisaliśmy 🙂
Rejestracja w Search Console
Analiza ruchu strony
Optymalizacja wyników wyszukiwania
Monitorowanie błędów crawlowania
Ustawianie […]
SEO trendy na 2021 rok. Jak będzie wyglądać pozycjonowanie? Rok 2020 był zaskakujący pod wieloma względami, a zawirowania dotyczyły każdej dziedziny naszego życia. Pandemia miała także znaczący wpływ na branżę marketingu, w tym SEO. Próba […]
Co to jest marketing internetowy i na czym polega? Marketing internetowy, zwany także e-marketingiem lub marketingiem online, to nazwa określająca szereg działań wspierających promocję oraz sprzedaż online. Efektywny e-marketing opiera się […]
Reklama na facebooku – czy jest opłacalna? Reklama na facebooku - czy warto?
Reklama na Facebooku to dzisiaj niemal standard w strategiach marketingowych wielu firm. Nic dziwnego - social media odgrywają coraz większą rolę w życiu […]
Wpływ szybkości ładowania na rankingi i ux W tym artykule przeczytasz na następujące tematy:
Szybsza strona lepsze wyniki
Sekundy decydują o rankingu
Dlaczego szybkość ładowania jest ważna
Jak poprawić szybkość […]
SEO a Facebook – Czyli wpływ Facebooka na pozycjonowanie
Facebook jest obecnie najpopularniejszym serwisem społecznościowym, naturalne się więc staje pytanie, czy można go w jakiś sposób wykorzystać w pozycjonowaniu. W pierwszej chwili […]
Mobile SEO – na czym polega i dlaczego jest ważne Pozycjonowanie i optymalizacja strony pod urządzenia mobilne to ważny aspekt SEO. W dobie, gdy większość użytkowników wyszukuje i trafia na strony internetowe przy pomocy telefonu brak […]
Wyszukiwania głosowe: jak zmieniają się strategie SEO w związku z rozwojem wyszukiwań głosowych. Spis treści
Wpływ wyszukiwań głosowych
Nowe strategie SEO
Potrzeba dostosowania się
Trendy w branży SEO
Konkurencja online rośnie
Co warto wiedzieć
[…]
Sztuczna inteligencja w reklamie: rewolucja kampanii Artykuł poświęcony sztucznej inteligencji w reklamie ujawnia rewolucyjny potencjał, który AI może wprowadzić w tworzenie kampanii. Odkryj, jak AI zmieni przyszłość reklamy!
AI w […]
Jak wykorzystać potencjał reklamowy Instagrama?
Instagram już od dawna nie jest wyłącznie platformą, na której dzielimy się zdjęciami z codziennego życia. To ogromna marketingowa machina, której potencjał można wykorzystać zarówno […]
Pozycjonowanie vs Google Ads (AdWords) O tym, jak ważna jest odpowiednia promocja w internecie, wie każdy, kto posiada swoją stronę internetową. Dopracowana grafika, wysoka funkcjonalność czy szeroki wybór produktów nie […]
Audyt strony internetowej – wszystko, co musisz wiedzieć Co to jest audyt strony internetowej?
Audyt strony internetowej to jej niezależna ocena wykonana przez firmę zewnętrzną. Audyt umożliwia wykazanie mocnych i słabych aspektów […]
Jak wybrać copywritera? Obecnie w internecie coraz bardziej liczy się treść, zarówno jeśli chodzi o strony internetowe przeznaczone dla odbiorców, jak również całą otoczkę związaną z marketingiem i promocją. […]
Analiza konkurencji – dlaczego warto? Każdy posiadacz własnej strony internetowej doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak dużego nakładu czasu i pracy wymaga jej prowadzenie. Poświęcając czas i wkładając serce w rozwój strony […]
Czym jest audyt stron internetowych? Audyt stron internetowych to bardzo przydatne "narzędzie", które pomoże nam zdiagnozować wszystkie problemy i ocenić czy nasza strona internetowa działa poprawnie. W dobie szybkiego […]
E-commerce SEO kluczowe strategie i praktyki dla sklepów internetowych. Sklep internetowy to nie tylko miejsce sprzedaży produktów, ale również ważne narzędzie marketingowe. Aby jednak przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż, konieczne jest zadbanie o […]
Zyski z długoterminowej strategii seo: opłacalność inwestycji Tutaj przeczytasz o:
Wzrost widoczności marki
Zwiększenie liczby klientów
Poprawa pozycji w wyszukiwarkach
Długoterminowy zysk finansowy
Utrzymywanie stabilności […]
Marketing afiliacyjny – jak na nim zarabiać? Zobacz o czym tu przeczytasz:
Czym jest marketing afiliacyjny
Jak działa program partnerski
Jak zarabiać na affiliacji
Najlepsze programy partnerskie
Afiliacja krok […]
Sekrety skutecznego marketingu treści – odkryj je teraz! Zobacz o czym przeczytasz poniżej:
Co to jest marketing treści
Planowanie strategii content marketingowej
Wybór kanałów dystrybucji
Jak poznać potrzeby odbiorców
[…]
Jak zbudować dobry profil linków?
Ostatnie kilka lat przyniosło ogromne zmiany, jeśli chodzi o podejście do pozycjonowania. Zmiany te objęły kilka obszarów, stawiając przed branżą zupełnie nowe wyzwania. Przede […]
Strona internetowa firmy. 7 powodów dlaczego warto zadbać o miejsce w sieci Dlaczego warto założyć stronę internetową i dbać o jej rozwój? Poznaj 7 powodów, które przekonają Cię, że nie należy lekceważyć świata online.
Prowadzenie własnej strony internetowej […]
Marketing szeptany: moc rekomendacji w biznesie W tym wpisie przeczytasz o:
Siła rekomendacji w marketingu
Zalety marketingu szeptanego
Jak pozyskać ambasadorów marki
Budowanie lojalności klienta
Kampanie […]
Co to jest content marketing? Content marketingiem nazywamy strategię marketingową polegającą na pozyskiwaniu klientów przy pomocy wartościowej treści. Do tej treści zalicza się przede wszystkim słowo pisane, czyli […]
Ile potrzeba czasu na wypozycjonowanie strony? Jak długo mam czekać na efekty pozycjonowania?
Pozycjonowanie - magiczne słowo, dla wielu właścicieli firm oznaczające lekarstwo na wszelkie problemy związane z promocją i pozyskiwaniem nowych klientów. Bycie na pierwszych […]
8 sposobów na darmową reklamę w Internecie Współcześnie marketing internetowy odgrywa wiodącą rolę w promocji marki, spychając z podium marketing tradycyjny (billboardy, plakaty, ulotki itp.). Różnorodność firm działających na […]
Email marketing: jak tworzyć efektywne kampanie mailingowe?
Przeczytasz to o, spis treści:
Zyskaj uwagę subskrybentów
Personalizuj treści wiadomości
Zachęcaj do otwierania maili
Testuj różne warianty
Dbaj o jakość bazy […]
Fraza kluczowa i jej rola w pozycjonowaniu stron internetowych Każdy właściciel strony internetowej chce, aby była ona widoczna i łatwa do znalezienia przez odbiorców zainteresowanych określoną tematyką i usługami. Jednakże samo posiadanie […]
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w 2023 roku. Co działa? Pozycjonowanie stron w 2023
SEO to skrót od Search Engine Optimization, który oznacza optymalizację wyszukiwarek internetowych. Jest to proces, który pomaga stronom internetowym […]
Na czym powinni się skupić SEO-wcy w 2018 roku? Jak wiadomo, branża SEO należy do tych, które nieustannie się zmieniają. Zmiany, które nastąpiły w ubiegłym roku, były już wcześniej sygnalizowane przez Google. 2017 zmusił specjalistów do […]
Storytelling w marketingu: moc opowieści dla budowania marki Przeczytasz tu o:
Siła historii
Marka a storytelling
Kreowanie emocji
Przekazywanie wartości
Opowieści w social media
Czym jest storytelling i jak wpływa na sukces […]
Projektowanie skutecznych landing page dla kampanii reklamowych Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich kampanii reklamowych, warto poznać tajniki projektowania landing page. Te specjalne strony internetowe mają na celu przyciągnąć uwagę i […]
Link building: jak budować mocny profil linków i pozyskiwać wartościowe źródła Spis treści - o czym przeczytasz?
Skuteczne strategie link buildingu
Wartościowe źródła linków
Budowanie mocnego profilu
Linki a pozycjonowanie stron
Korzyści […]
Persona marketingowa, kim jest i jakie ma znaczenie w content marketingu?
Persona w content marketingu
Jedną z podstaw content marketingu jest określenie persony marketingowej. Decydując się na wprowadzenie content marketingu w swojej firmie, przede […]
Najlepsze narzędzia do analizy danych internetowych Sprawdź o czym tu przeczytasz?
Google Analytics podstawowe narzędzie
SEMrush analiza SEO i contentu
Ahrefs badanie linków
Hotjar śledzenie zachowań użytkowników
Moz […]
Pozycjonowanie w Google Maps Trudno obecnie prowadzić nowoczesny biznes bez obecności w Google. To właśnie ta wyszukiwarka stała się źródłem informacji dla klientów, a mając tak duży udział na rynku tak naprawdę może […]
Optymalizacja treści: jak pisać dla wyszukiwarek i użytkowników? Spis treści
Słowa kluczowe i ich znaczenie
Jak odpowiednio formatować tekst
Dlaczego warto stosować odsyłacze w tekście
Właściwy dobór nagłówków HH
Czy ilość treści […]
Pozycjonowanie organiczne – czym jest? Zalety i wady. Pozycjonowanie organiczne strony internetowej w wyszukiwarce Google jest złożonym procesem, polegającym m.in. na rozszerzeniu profilu linków przychodzących, optymalizacji witryny czy […]
Jak efektywnie wykorzystać długi ogon w strategii słów kluczowych Kiedy konkurencja w internecie jest ogromna, ważne jest pozycjonowanie strony internetowej. Jednym z kluczowych elementów SEO jest długi ogon. Czym on jest i dlaczego tak ważny? Jak […]
Na czym polega skuteczna strategia SEO? Na czym polega skuteczna strategia SEO.
Strategia SEO powinna obejmować różne obszary działalności strony. Pozycjonowanie, a także SEO musi zostać osadzone w konkretnych realiach, a cała […]
Skuteczne strategie marketingowe dla mśp Zobacz o czym tu przeczytasz:
Konkurencyjne strategie marketingowe
Personalizacja dla klientów
Kanały komunikacji online
Promocja na lokalnym rynku
Wykorzystanie […]
Pozycjonowanie Long Tail Pozycjonowanie Long Tail - Ostatnie lata to coraz szybsze zmiany w korzystaniu z wyszukiwarek. Jeszcze kilkanaście lat temu mało kto wpisywał więcej niż dwa czy trzy słowa, obecnie coraz […]
Zarobki przez polecanie: marketing afiliacyjny dla każdego W tym artykule przeczytasz o: Zarobki przez polecanie: marketing afiliacyjny dla każdego
Zarabiaj na polecaniach
Affiliate marketing zasady działania
Jak znaleźć lukratywną […]
Najczęstsze błędy seo początkujących – unikaj ich przy optymalizacji Zobacz o czym przeczytasz poniżej. Spis treści
Ignorowanie słów kluczowych
Błędy w optymalizacji treści
Zbyt częste zmiany strategii
Brak właściwej analizy konkurencji
[…]
Trendy seo – nowe wyzwania dla twojej strony internetowej Zobacz o czym jest artykuł.
Sztuczna inteligencja w SEO
Machine learning a pozycjonowanie
Treści multimedialne na topie
Wpływ UX na SEO
Lokalne trendy SEO
Link […]
Najważniejsze czynniki rankingowe w seo: co wpływa na pozycje? Zobacz o czym tu przeczytasz:
Algorytmy Google a SEO
Jakość treści na stronie
Autorstwo i EAT
Optymalizacja mobilna
Linki do strony webowej
W dzisiejszych […]
Web usability – dlaczego użyteczność strony jest ważna Kilka sekund - tyle najczęściej potrzebuje nowy użytkownik serwisu internetowego na decyzję, czy chce w nim pozostać, czy jednak będzie szukał dalej potrzebnych mu informacji. Nie jest to […]
Optymalizacja strony internetowej dla wyszukiwarek – wskazówki praktyczne Zobacz o czym tu przeczytasz 🙂
Słowa kluczowe w treści
Meta tagi i ich znaczenie
Linkowanie wewnętrzne
Mobile friendly design
Szybkość ładowania strony
[…]
Jak wyszukiwać trafne słowa kluczowe? Analiza słów kluczowych jest jednym z niezbędnych elementów - zarówno kampanii AdWords, jak i działań SEO. By uzyskać pożądane rezultaty, musimy dobrać trafne słowa kluczowe, które w pełni […]
Pozycjonowanie White Hat i Black Hat SEO
O tym, jak ważne są działania SEO w prowadzeniu wszelakich działań promocyjnych w sieci, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Pozwalają ono zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, […]
Pozycjonowanie stron one page
Strony internetowe typu one page mają mnóstwo zalet. Przede wszystkim są intuicyjne, łatwe w obsłudze, przeważnie są znacznie szybsze i łatwiejsze w zorganizowaniu. Witryna one page […]
Jak skutecznie reklamować swoją firmę w google ads? O czym przeczytasz sprawdź poniżej:
Słowa kluczowe
Budżet reklamowy
Targetowanie grupy odbiorców
AB testing ogłoszeń
Monitorowanie wyników kampanii
Kampanie […]
Pozycjonowanie w 2020 roku. Na co zwracać uwagę? Każdy nowy rok to nowe wyzwania dla specjalistów w wielu branżach. Dotyczy to w szczególności szeroko pojętego SEO i pozycjonowania, w których wszystko tak naprawdę jest dostosowywane do […]
Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj
Zapraszamy do artykułu na stronie: bilgoraj.com.pl
Prowadzisz własną firmę? Posiadasz stronę internetową? Świetnie, to dobra droga, by […]
Ile kosztuje content marketing? Pojęcie Content Marketingu na dobre zagościło wśród specjalistów zajmujących się promocją w internecie. Warto zatem wiedzieć, czym ów Content Marketing jest, a także czym nie […]
Remarketing – jak przyciągnąć klientów opuszczających twoją stronę Remarketing - jak przyciągnąć klientów opuszczających twoją stronę
Co to jest remarketing
Skuteczność remarketingu
Jakie narzędzia wykorzystać
Personalizuj oferty
[…]
Język korzyści i język straty – jak pisać? Język korzyści i język straty to jedna z najpopularniejszych technik sprzedażowych, z którą często spotykamy się podczas lektury różnorodnych tekstów. Język korzyści powstał jako naturalna […]
Dwa narzędzia Google, które pozwolą nam na sprawdzić ruch na stronie internetowej
Google Analytics
Google Analytics jest nowoczesnym i darmowym narzędziem internetowym (do 5 mln wejść miesięcznie) udostępnianym przez Google, które służy do analityki internetowej. […]
Blog firmowy – czy warto go prowadzić?
Korzyści płynących z prowadzenia bloga firmowego jest mnóstwo. Począwszy od wpływu na pozycjonowanie, poprzez linkowanie wewnętrzne, na wspieraniu konwersji kończąc. Należy zadbać […]
Jak optymalizować stronę pod urządzenia mobilne? Planując utworzenie czy przebudowę strony internetowej trzeba pamiętać o wielu istotnych rzeczach. Jedną z najważniejszych jest zapewnienie poprawnego wyświetlania na urządzeniach […]