Każdy właściciel strony internetowej chce, aby była ona widoczna i łatwa do znalezienia przez odbiorców zainteresowanych określoną tematyką i usługami. Jednakże samo posiadanie przejrzystej strony internetowej, atrakcyjnej szaty graficznej i interesujących treści nie wystarczy, aby potencjalni klienci na nią trafili. W dobie, gdy niemalże wszystkie firmy posiadają własną stronę internetową konkurencja jest naprawdę duża, dlatego Twoja strona powinna nie tylko wyróżniać się unikalnymi treściami, ale także powinna odpowiadać standardom SEO. Im wyższe miejsce zajmuje w wyszukiwarce Twoja strona, tym większe prawdopodobieństwo, że to właśnie Twoje usługi wybierze potencjalny klient.
W Polsce, niezmiennie od wielu lat, najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google, a jej udział na rynku to ponad 98%. Szereg działań SEO sprawi, że to właśnie Twoja strona znajdzie się w wiodących miejscach w tej wyszukiwarce. Istotną rolą w pozycjonowaniu strony oraz tworzeniu atrakcyjnych treści są frazy kluczowe.
Co zrobić, aby Twoja strona znalazła się w TOP 3 wyszukiwarki?
Jedną z odpowiedzi na to pytanie są tytułowe frazy kluczowe. Fraza kluczowa to podstawowe pojęcie w branży marketingu internetowego. To właśnie dzięki frazom kluczowym z łatwością wyszukujemy w wyszukiwarce internetowej potrzebne informacje. Gdy wpisujemy określone hasło w wyszukiwarkę, ta przedstawia nam strony internetowe, których treść najbardziej odpowiada wpisanej frazie – to właśnie dlatego tak istotny jest dobór odpowiednich słów kluczowych. Fraza kluczowa może składać się zarówno z jednego słowa lub ich określonego ciągu.

Rodzaje fraz kluczowych
- ogólne słowa kluczowe – składają się z 1-2 słów, dotyczą przeważnie ogólnych zakresów wyszukiwania np. „artykuły biurowe”. Ogólne słowa kluczowe wpisywane są w celu znalezienia konkretnych usług lub przedmiotów.
- frazy kluczowe „long tail” – składają się z większej liczby słów oraz szczegółowo opisują szukany przedmiot lub usługę.
Korzystanie z fraz kluczowych „long tail” zwiększa szansę na to, że na naszą stronę trafią potencjalni klienci ściśle zainteresowani naszymi usługami. Przykładem frazy kluczowej „long tail” jest „rower górski damski 28 cali”.
- frazy kluczowe brandowe – obejmują nazwę marki lub firmy. Frazy brandowe są najczęściej wykorzystywane, gdy nie znamy nazwy witryny firmy lub jej nazwa jest na tyle unikalna, iż po jej wpisaniu w wyszukiwarkę firma ta zostanie wyświetlona w pierwszych wynikach wyszukiwania.
- słowa kluczowe branżowe – frazy odnoszące się do danej branży, na przykład “dietetyka”, pozwalające na odnalezienie stron z danej dziedziny.
- frazy kluczowe zawierająca lokalizację – np. „biuro rachunkowe Kraków”.
Frazy kluczowe mogą zawierać także dane osobowe, posiadać formę zdań lub pytań.
Jak wybrać efektywną frazę kluczową?
Wybór odpowiedniej frazy kluczowej nie powinien być przypadkowy. Na samym początku musimy zastanowić się, czego powinny dotyczyć frazy, aby przyciągnęły na naszą stronę potencjalnych klientów. Należy określić listę oferowanych usług, zasięg oraz to, do kogo chcemy dotrzeć i na jakim obszarze. Wpisując daną frazę w wyszukiwarkę, na samym dole strony wyświetlają się podobne, najczęściej wyszukiwane hasła, co może być pomocne przy tworzeniu odpowiedniej frazy kluczowej. Warto także zapoznać się z odpowiednimi narzędziami pozwalającymi określić trafną frazę kluczową. Jednym z darmowych narzędzi jest AnswerThePublic, dzięki któremu możemy sprawdzić, czego najczęściej szukają internauci zainteresowani konkretną usługą.
Fraza kluczowa – co zrobić, aby była skuteczna?
Przede wszystkim powinniśmy unikać krótkich, ogólnych fraz kluczowych, ponieważ liczba wyszukiwań w takim przypadku będzie ogromna. Im bardziej popularna branża, tym trudniej znaleźć odpowiednią frazę. Przykładowo, wpisując frazę “rower”, uzyskamy około 177 000 000, natomiast kiedy sprecyzujemy naszą frazę wpisując na przykład “rower górski damski kraków” liczba spada do 2 500 000 wyszukiwań.
Aby upewnić się, że wybrana przez nas fraza kluczowa jest trafna, możemy skorzystać z narzędzi do wyszukiwania słów kluczowych, takich jak Google AdWords, Senuto, SEMrush czy wyżej wspominany AnswerThePublic. Narzędzia do generowania słów kluczowych pozwalają także na tworzenie raportów o frazach kluczowych wykorzystywanych przez naszą konkurencję.
Najczęstsze błędy w tworzeniu fraz kluczowych
Jednym z najczęstszych błędów w tworzeniu fraz kluczowych, jest dobór nieodpowiednich słów, które nie określają dokładnie oferty firmy. Innym błędem jest wybór zbyt dużej liczby fraz, które są zbyt ogólne. Lepiej zdecydować się na mniejszy wybór słów kluczowych, które precyzyjnie określają zakres oferowanych usług. Ponadto wszelkie działania niezgodne z etyką, które mają na celu szybkie wypozycjowanie naszej strony mogą zostać wykryte przez mechanizmy Google, co spowoduje obniżenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
Zobacz także:
Co to jest marketing internetowy i na czym polega?
Zobacz również pozostałe wpisy
Co to jest content marketing? Content marketingiem nazywamy strategię marketingową polegającą na pozyskiwaniu klientów przy pomocy wartościowej treści. Do tej treści zalicza się przede wszystkim słowo pisane, czyli […]
Czy można przerwać pozycjonowanie strony? Poznaj 5 powodów dla których pozycjonowanie to proces ciągły. Czasy kiedy obecność w sieci wymagała jedynie utworzenia strony internetowej bezpowrotnie minęły. Posiadanie własnej witryny nie gwarantuje sukcesu, mierzonego liczbą organicznych wejść na […]
Projektowanie skutecznych landing page dla kampanii reklamowych Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich kampanii reklamowych, warto poznać tajniki projektowania landing page. Te specjalne strony internetowe mają na celu przyciągnąć uwagę i […]
Pozycjonowanie organiczne – czym jest? Zalety i wady. Pozycjonowanie organiczne strony internetowej w wyszukiwarce Google jest złożonym procesem, polegającym m.in. na rozszerzeniu profilu linków przychodzących, optymalizacji witryny czy […]
Kanibalizacja słów kluczowych Kanibalizacja słów kluczowych - czym jest i jak jej uniknąć?
Kanibalizacja słów kluczowych ma miejsce wtedy, gdy wiele podstron serwisu jest zoptymalizowanych pod kątem tej samej frazy. […]
Sekrety skutecznego marketingu treści – odkryj je teraz! Zobacz o czym przeczytasz poniżej:
Co to jest marketing treści
Planowanie strategii content marketingowej
Wybór kanałów dystrybucji
Jak poznać potrzeby odbiorców
[…]
Struktura kategorii, a generowanie ruchu na stronie Struktura kategorii w sklepie internetowym odgrywa kluczową rolę pod kątem łatwości użytkowania i zwiększenia wartości konwersji. Skierowanie ruchu organicznego na kategorie i podkategorie […]
Reklama na facebooku – czy jest opłacalna? Reklama na facebooku - czy warto?
Reklama na Facebooku to dzisiaj niemal standard w strategiach marketingowych wielu firm. Nic dziwnego - social media odgrywają coraz większą rolę w życiu […]
Skuteczne USP – jak je tworzyć? Skuteczne USP - jak je tworzyć?
USP, czyli Unique Selling Proposition (unikalna propozycja sprzedaży) to wyjątkowa cecha produktu lub usługi. USP jest czymś, co wyróżnia naszą ofertę […]
Wpływ szybkości ładowania na rankingi i ux W tym artykule przeczytasz na następujące tematy:
Szybsza strona lepsze wyniki
Sekundy decydują o rankingu
Dlaczego szybkość ładowania jest ważna
Jak poprawić szybkość […]
Wyszukiwania głosowe: jak zmieniają się strategie SEO w związku z rozwojem wyszukiwań głosowych. Spis treści
Wpływ wyszukiwań głosowych
Nowe strategie SEO
Potrzeba dostosowania się
Trendy w branży SEO
Konkurencja online rośnie
Co warto wiedzieć
[…]
Co to jest pozycjonowanie? Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie (ang. search engine optimization, SEO) - najprościej rzecz ujmując to budowanie optymalizowanie naszej strony w taki sposób, […]
Persona marketingowa, kim jest i jakie ma znaczenie w content marketingu?
Persona w content marketingu
Jedną z podstaw content marketingu jest określenie persony marketingowej. Decydując się na wprowadzenie content marketingu w swojej firmie, przede […]
Jak zbudować dobry profil linków?
Ostatnie kilka lat przyniosło ogromne zmiany, jeśli chodzi o podejście do pozycjonowania. Zmiany te objęły kilka obszarów, stawiając przed branżą zupełnie nowe wyzwania. Przede […]
Co to jest marketing internetowy i na czym polega? Marketing internetowy, zwany także e-marketingiem lub marketingiem online, to nazwa określająca szereg działań wspierających promocję oraz sprzedaż online. Efektywny e-marketing opiera się […]
Link building
Jak odpowiednio dobrać strategię link buildingu? Jeszcze do niedawna pozycjonowanie opierało się na zdobywaniu linków, im było ich więcej tym lepiej. Nawet jeśli takie linki nie […]
Jak wyszukiwać trafne słowa kluczowe? Analiza słów kluczowych jest jednym z niezbędnych elementów - zarówno kampanii AdWords, jak i działań SEO. By uzyskać pożądane rezultaty, musimy dobrać trafne słowa kluczowe, które w pełni […]
Optymalizacja konwersji na stronie docelowej: praktyki i błędy Zobacz o czym przeczytasz w tym wpisie:
Definiowanie celów konwersji
Projektowanie intuicyjnego interfejsu
Testowanie wersji strony
Analiza zachowań użytkowników
[…]
Zyski z długoterminowej strategii seo: opłacalność inwestycji Tutaj przeczytasz o:
Wzrost widoczności marki
Zwiększenie liczby klientów
Poprawa pozycji w wyszukiwarkach
Długoterminowy zysk finansowy
Utrzymywanie stabilności […]
Ile kosztuje content marketing? Pojęcie Content Marketingu na dobre zagościło wśród specjalistów zajmujących się promocją w internecie. Warto zatem wiedzieć, czym ów Content Marketing jest, a także czym nie […]
Web usability – dlaczego użyteczność strony jest ważna Kilka sekund - tyle najczęściej potrzebuje nowy użytkownik serwisu internetowego na decyzję, czy chce w nim pozostać, czy jednak będzie szukał dalej potrzebnych mu informacji. Nie jest to […]
Audyt strony internetowej – wszystko, co musisz wiedzieć Co to jest audyt strony internetowej?
Audyt strony internetowej to jej niezależna ocena wykonana przez firmę zewnętrzną. Audyt umożliwia wykazanie mocnych i słabych aspektów […]
Jak wykorzystać potencjał reklamowy Instagrama?
Instagram już od dawna nie jest wyłącznie platformą, na której dzielimy się zdjęciami z codziennego życia. To ogromna marketingowa machina, której potencjał można wykorzystać zarówno […]
5 sposobów na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego i zwiększenie sprzedaży Pozycjonowanie sklepu internetowego w dobie przytłaczającej konkurencji to standard. O ile nie oferujemy niszowego asortymentu możemy być pewni, że konkurencja na rynku jest wysoka i z […]
Pozycjonowanie Long Tail Pozycjonowanie Long Tail - Ostatnie lata to coraz szybsze zmiany w korzystaniu z wyszukiwarek. Jeszcze kilkanaście lat temu mało kto wpisywał więcej niż dwa czy trzy słowa, obecnie coraz […]
Język korzyści i język straty – jak pisać? Język korzyści i język straty to jedna z najpopularniejszych technik sprzedażowych, z którą często spotykamy się podczas lektury różnorodnych tekstów. Język korzyści powstał jako naturalna […]
Najważniejsze czynniki rankingowe w seo: co wpływa na pozycje? Zobacz o czym tu przeczytasz:
Algorytmy Google a SEO
Jakość treści na stronie
Autorstwo i EAT
Optymalizacja mobilna
Linki do strony webowej
W dzisiejszych […]
Marketing afiliacyjny – jak na nim zarabiać? Zobacz o czym tu przeczytasz:
Czym jest marketing afiliacyjny
Jak działa program partnerski
Jak zarabiać na affiliacji
Najlepsze programy partnerskie
Afiliacja krok […]
Blog firmowy – czy warto go prowadzić?
Korzyści płynących z prowadzenia bloga firmowego jest mnóstwo. Począwszy od wpływu na pozycjonowanie, poprzez linkowanie wewnętrzne, na wspieraniu konwersji kończąc. Należy zadbać […]
Znaczenie contentu w pozycjonowaniu Dlaczego wyszukiwarki lubią unikalną treść?
Jeszcze kilka lat temu w pozycjonowaniu liczyły się przede wszystkim linki. Jednak algorytmy wyszukiwarek w ostatnim czasie uległy dużym […]
Mobile SEO – na czym polega i dlaczego jest ważne Pozycjonowanie i optymalizacja strony pod urządzenia mobilne to ważny aspekt SEO. W dobie, gdy większość użytkowników wyszukuje i trafia na strony internetowe przy pomocy telefonu brak […]
Pozycjonowanie vs Google Ads (AdWords) O tym, jak ważna jest odpowiednia promocja w internecie, wie każdy, kto posiada swoją stronę internetową. Dopracowana grafika, wysoka funkcjonalność czy szeroki wybór produktów nie […]
Pozycjonowanie White Hat i Black Hat SEO
O tym, jak ważne są działania SEO w prowadzeniu wszelakich działań promocyjnych w sieci, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Pozwalają ono zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, […]
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w 2023 roku. Co działa? Pozycjonowanie stron w 2023
SEO to skrót od Search Engine Optimization, który oznacza optymalizację wyszukiwarek internetowych. Jest to proces, który pomaga stronom internetowym […]
Strona internetowa firmy. 7 powodów dlaczego warto zadbać o miejsce w sieci Dlaczego warto założyć stronę internetową i dbać o jej rozwój? Poznaj 7 powodów, które przekonają Cię, że nie należy lekceważyć świata online.
Prowadzenie własnej strony internetowej […]
Reklama na Facebooku — Facebook Ads, warto czy nie ? Facebook Ads, czyli reklama na Facebooku stała się ostatnimi czasy bardzo popularna. Zyskała ona pozytywny rozgłos dzięki atrakcyjnej i przystępnej formie, szybkości uruchomienia oraz […]
Czynniki rankingowe Google Czynniki rankingowe Google
- Czyli co na wpływ na pozycję strony oraz pozycjonowanie
Poza samym Google nikt tak naprawdę nie wie, co tak naprawdę ma ostateczny wpływ na wyniki […]
Kłamstwa i mity w pozycjonowaniu stron internetowych Największe kłamstwa i mity w pozycjonowaniu.
Internet daje ogromne możliwości, jeśli chodzi o reklamę i promocję, wiele firm w sieci zbudowało dochodowe biznesy. Wymaga jednak zupełnie […]
Najlepsze narzędzia do analizy danych internetowych Sprawdź o czym tu przeczytasz?
Google Analytics podstawowe narzędzie
SEMrush analiza SEO i contentu
Ahrefs badanie linków
Hotjar śledzenie zachowań użytkowników
Moz […]
Pozycjonowanie w 2020 roku. Na co zwracać uwagę? Każdy nowy rok to nowe wyzwania dla specjalistów w wielu branżach. Dotyczy to w szczególności szeroko pojętego SEO i pozycjonowania, w których wszystko tak naprawdę jest dostosowywane do […]
Dwa narzędzia Google, które pozwolą nam na sprawdzić ruch na stronie internetowej
Google Analytics
Google Analytics jest nowoczesnym i darmowym narzędziem internetowym (do 5 mln wejść miesięcznie) udostępnianym przez Google, które służy do analityki internetowej. […]
SEO a Facebook – Czyli wpływ Facebooka na pozycjonowanie
Facebook jest obecnie najpopularniejszym serwisem społecznościowym, naturalne się więc staje pytanie, czy można go w jakiś sposób wykorzystać w pozycjonowaniu. W pierwszej chwili […]
Jak skutecznie reklamować swoją firmę w google ads? O czym przeczytasz sprawdź poniżej:
Słowa kluczowe
Budżet reklamowy
Targetowanie grupy odbiorców
AB testing ogłoszeń
Monitorowanie wyników kampanii
Kampanie […]
Marketing szeptany – jak przeprowadzić skuteczną kampanię? Skuteczny marketing szeptany.
Wielu świadomych konsumentów uważa, że sami podejmują oni decyzje zakupowe, i nie mają na nie wpływu emitowane reklamy. Jednocześnie te same osoby bardzo […]
Jak wybrać copywritera? Obecnie w internecie coraz bardziej liczy się treść, zarówno jeśli chodzi o strony internetowe przeznaczone dla odbiorców, jak również całą otoczkę związaną z marketingiem i promocją. […]
Pozycjonowanie stron one page
Strony internetowe typu one page mają mnóstwo zalet. Przede wszystkim są intuicyjne, łatwe w obsłudze, przeważnie są znacznie szybsze i łatwiejsze w zorganizowaniu. Witryna one page […]
Na czym powinni się skupić SEO-wcy w 2018 roku? Jak wiadomo, branża SEO należy do tych, które nieustannie się zmieniają. Zmiany, które nastąpiły w ubiegłym roku, były już wcześniej sygnalizowane przez Google. 2017 zmusił specjalistów do […]
Optymalizacja treści: jak pisać dla wyszukiwarek i użytkowników? Spis treści
Słowa kluczowe i ich znaczenie
Jak odpowiednio formatować tekst
Dlaczego warto stosować odsyłacze w tekście
Właściwy dobór nagłówków HH
Czy ilość treści […]
Optymalizacja strony internetowej dla wyszukiwarek – wskazówki praktyczne Zobacz o czym tu przeczytasz 🙂
Słowa kluczowe w treści
Meta tagi i ich znaczenie
Linkowanie wewnętrzne
Mobile friendly design
Szybkość ładowania strony
[…]
Narzędzia do monitorowania pozycji stron w wynikach wyszukiwania
Każdy właściciel internetowego serwisu zapewne chce, żeby był on odwiedzany przez jak największą liczbę osób. Będzie to miało przełożenie na liczne korzyści, w tym chociażby zyski ze […]
8 sposobów na darmową reklamę w Internecie Współcześnie marketing internetowy odgrywa wiodącą rolę w promocji marki, spychając z podium marketing tradycyjny (billboardy, plakaty, ulotki itp.). Różnorodność firm działających na […]
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?
Zanim napiszę o tym - ile kosztuje pozycjonowanie? Odpowiem krótko na kilka pytań...
Co to jest pozycjonowanie stron […]
Google Analytics — najczęstsze błędy w konfiguracji
O tym, jakie możliwości daje Google Analytics, nie trzeba przekonywać nikogo, kto chociaż trochę interesuje się marketingiem internetowym czy szeroko pojętym SEO. To podstawowe […]
Czym jest marketing szeptany i jak go wykorzystać? Marketing szeptany to jedna z metod marketingowych, która z chęcią jest wykorzystywana przez osoby z branży SEO. Niestety, duża część pozycjonerów nie rozumie tego pojęcia, przez co […]
Na czym polega skuteczna strategia SEO? Na czym polega skuteczna strategia SEO.
Strategia SEO powinna obejmować różne obszary działalności strony. Pozycjonowanie, a także SEO musi zostać osadzone w konkretnych realiach, a cała […]
Link building: jak budować mocny profil linków i pozyskiwać wartościowe źródła Spis treści - o czym przeczytasz?
Skuteczne strategie link buildingu
Wartościowe źródła linków
Budowanie mocnego profilu
Linki a pozycjonowanie stron
Korzyści […]
Czym jest Mobile First Index? Trochę niepostrzeżenie w ostatnich latach miała miejsce mała rewolucja, jeśli chodzi o korzystanie z internetu. Okazuje się bowiem, że już w roku 2015 liczba wyszukiwań ze smartfonów i […]
Najczęstsze błędy seo początkujących – unikaj ich przy optymalizacji Zobacz o czym przeczytasz poniżej. Spis treści
Ignorowanie słów kluczowych
Błędy w optymalizacji treści
Zbyt częste zmiany strategii
Brak właściwej analizy konkurencji
[…]
Pozycjonowanie w Google Maps Trudno obecnie prowadzić nowoczesny biznes bez obecności w Google. To właśnie ta wyszukiwarka stała się źródłem informacji dla klientów, a mając tak duży udział na rynku tak naprawdę może […]
Historia wyszukiwarek internetowych Internet nie zawsze wyglądał tak samo, od czasu powstania pierwszych stron internetowych zmieniło się w nim bardzo dużo. Na samym początku liczba działających serwisów była niewielka i […]
Trendy seo – nowe wyzwania dla twojej strony internetowej Zobacz o czym jest artykuł.
Sztuczna inteligencja w SEO
Machine learning a pozycjonowanie
Treści multimedialne na topie
Wpływ UX na SEO
Lokalne trendy SEO
Link […]
Analiza konkurencji – dlaczego warto? Każdy posiadacz własnej strony internetowej doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak dużego nakładu czasu i pracy wymaga jej prowadzenie. Poświęcając czas i wkładając serce w rozwój strony […]
Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj Pozycjonowanie stron internetowych Biłgoraj
Zapraszamy do artykułu na stronie: bilgoraj.com.pl
Prowadzisz własną firmę? Posiadasz stronę internetową? Świetnie, to dobra droga, by […]
Pozycjonowanie filmów na YouTube
Pozycjonowanie na YouTube – 12 czynników, które musisz wziąć pod uwagę + porady
Nie ma obecnie popularniejszego miejsca z filmami od YouTube - każdego dnia z jego zasobów korzystają […]
Sztuczna inteligencja a seo i marketing internetowy – jak wpływać na wyniki? Zobacz o czym tu przeczytasz:
AI w SEO i marketingu
Personalizacja wyszukiwania
Nowe narzędzia marketingowe
Automatyzacja procesów reklamowych
Precyzyjne targetowanie […]
Jak optymalizować stronę pod urządzenia mobilne? Planując utworzenie czy przebudowę strony internetowej trzeba pamiętać o wielu istotnych rzeczach. Jedną z najważniejszych jest zapewnienie poprawnego wyświetlania na urządzeniach […]
Wykorzystanie influencerów i social media w SEO Wykorzystanie influencerów i social media w kształtowaniu pozycji strony w wyszukiwarkach
W tym artykule przeczytasz o:
Influencerzy a SEO
Reklama w social media
Social […]
SEO trendy na 2021 rok. Jak będzie wyglądać pozycjonowanie? Rok 2020 był zaskakujący pod wieloma względami, a zawirowania dotyczyły każdej dziedziny naszego życia. Pandemia miała także znaczący wpływ na branżę marketingu, w tym SEO. Próba […]
Jak zoptymalizować swoją stronę z google search console? Zobacz o czym tu napisaliśmy 🙂
Rejestracja w Search Console
Analiza ruchu strony
Optymalizacja wyników wyszukiwania
Monitorowanie błędów crawlowania
Ustawianie […]
Ile potrzeba czasu na wypozycjonowanie strony? Jak długo mam czekać na efekty pozycjonowania?
Pozycjonowanie - magiczne słowo, dla wielu właścicieli firm oznaczające lekarstwo na wszelkie problemy związane z promocją i pozyskiwaniem nowych klientów. Bycie na pierwszych […]
Czym jest audyt stron internetowych? Audyt stron internetowych to bardzo przydatne "narzędzie", które pomoże nam zdiagnozować wszystkie problemy i ocenić czy nasza strona internetowa działa poprawnie. W dobie szybkiego […]
Targetowanie i grupa docelowa – dlaczego są tak ważne w reklamie internetowej?
Targetowanie to jeden z największych plusów, jakie przynosi nam reklama internetowa. Dzięki niemu możemy w sposób precyzyjny, określić do kogo jest kierowana reklama i komu nasze […]